Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Váš text se mi líbí. :-)Ta citace vůbec. :-(

0 3
možnosti
Foto

Paní Marie, děkuji Vám za návštěvu a názor.

0 0
možnosti
Foto

R^Uvidíme, Pavle, jak říkáš, co přinesou jeho činy. Být občanem USA, též bych jeho projev přijal s povděkem.

11 0
možnosti
Foto

Honzo, však uvidíme, ale změna už byla nutná, jen uvidíme jaká bude. Tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

2 0
možnosti
RH

Důstojný ceremoniál. Prezident Trump byl střízlivý, choval se důstojně, nikoho neurážel a nikoho neponižoval. O tom se nám může zdát.

11 0
možnosti
PV

P84a83v25e60l 15V33é83b36r

20. 1. 2017 20:28

A máte k tomu, co naznačujete, nějaké důkazy, krom toho, že to tvrdí všichni sluníčkáři?

3 1
možnosti
Foto

R^ Též se mně projev líbil. Věděl, co, o čem a hlavně komu to říká. Jen čekám, zda se neozve někdo s tím, že jej, tak trošku, opsal, třeba i od Zemana, či, nedej bóže, od kdoví ještě koho8-o ,,xxx" First! V lecčem se to příliš neliší;-) Ale naději dal, a změna již byla třeba, ne-li přímo nutnáR^

8 0
možnosti
Foto

Jiří, také mě to napadlo, ale není všem dnům konec. Jiří, děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, ty víš, že do politiky se nehrnu, raději se jí vyhýbám, ale tohle se mi líbíR^

4 0
možnosti
Foto

Jitko, naprosto ti rozumím, já raději dělám hezký věci, ale tady jsem musel udělat vyjjímku, když jsem se rozhlédl kolem sebe a cosi přečetl. Tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti

Pavle, díky za tento článek. Přesně tak to vidím. Ještě D.Trump nezačal, ale už ho kritici "perou". Taky se mi ten inaugurační projev líbil. Jen mám trochu obavy, jestli si toho "nevzal ke splnění moc". Ale uvidíme. Šanci má.

Tobě za článekR^

16 0
možnosti
Foto

Maruško, no právě, vše ukáže čas. A tobě děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za komentářR^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavle, mám jen jednu připomínku, on řekl ve svém projevu, že povede USA a celý svět. Já si nepřeji, aby mne vedl. To už tady v minulém století bylo. Nebo se pletu?

A pozoruhodné názory odborníků z české politiky, např. inženýra chemika, který půl hodiny na ČT24 prezentoval své názory... No to snad už není možné, co v ČT pro něj dokáží udělat. Nebo se pletu?

Ale díky za Tvůj článek. Je nutný.R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Marceli, vím že to řekl, ale ta slova beru trošku v kontextu celého projevu. A co si budeme povídat, světem hýbou velmoci. Tak to bohužel je. Tobě ale děkuji za návštěvu a za komentář:-)R^

5 0
možnosti
JN

J67i25ř51í 81N87o51s69e95k

20. 1. 2017 19:29

Děkuji. Připomenutí pro všechny. Snad je ještě čas.

12 0
možnosti
Foto

Jiří, já děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com