Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Ano, souhlasím s panem Vrbou. Projev to byl skvělý. Snad se ve světové politice blýská na lepší časy.

9 0
možnosti
Foto

Pane Zdeňku, doufejme, že tomu tak bude. Vám děkuji za návštěvu a za diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti
JR

Kde je odkaz na ten projev?

0 1
možnosti
Foto

Pane Rezniku, to nevím, já to sledoval a poslouchal v přímém přenosu, ale určitě to někde bude. Vám děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
ZZ

pane autore u mě taky dobrý, žádný žvásty z dílny pí ár agentů, kteří píši jen to, co jim v průzkumu vyjde, jako že chce podhradí slyšet .......bezpečnost, příroda, zaměstnanost, tzv slušnost aj.

7 0
možnosti
Foto

Pane Zamečníku, děkuji Vám za návštěvu a za názor.

0 0
možnosti
Foto

Mně se inaugurační projev nového prezidenta nelíbil. Považuji jej za populistický, hrubý až nestoudný. Opodál stojící předchozí prezidenty USA sepsul, že všechno dělali špatně, ale že s jeho příchodem se vše změní a Američanům se povede dobře. Neustále opakoval "America first!". Ale samozřejmě jsou to jenom slova, rozhodující budou činy a výsledky.

Kdybych byl americkým voličem, jen obtížně bych vybíral mezi Trumpem a Clintonovou - ani jeden z nich se mi moc nelíbil. Nerozumím dobře tomu, proč tolik lidí u nás jásá nad Trumpem: "Ten jim to ale nandal!" Jaký prospěch nám v Česku a v Evropě může ten člověk přinést? Vždyť on říká, že jej zajímají jenom USA a jejich prospěch.

4 4
možnosti
Foto

Pane Krausy, děkuji Vám za přečtení a za Váš názor. Co se týče otázky co to přinese našemu státu, je to otázka pohledu. Rozhodně ovlivní, viz třeba vývoz do USA, pokud to bude s příslušným zdaněním. Stejně tak, jako vliv na plnění závazků vůči NATO, tedy určení 2% HDP na ozbrojené síly. Pokud se nad tím zamyslíte, bude to mít vliv.

3 0
možnosti

Zkrátím-li blog do jedné věty - "mám Trumpa rád a hlupáci jsou všichni, kdo se mnou nesouhlasí".

Fora a blogy na netu jsou místa, kde lidé kecají o svém názoru a o svých myšlenkách. Je logické, že se tam hodně předvídá Trumpův neúspěch. Jenže, takhle normální věc se Vám nelíbí, jen protože se je to proti člověku, který je Vám sympatický. Kdyby se takhle diskutovalo o člověku, která je Vám nesympatický, s radostí se přidáte. Ale hlavně že jste našel důvod, proč někoho jiného, nepřímo, nazývat hlupákem.

3 6
možnosti
JS

Milý pane Pavle,

každý si v kterémkoli textu odzrcadlí pouze to, co je v něm samém. Vaše zrcadlení o Vás mluví celkem jasně. Vkládání Vašich myšlenek do přečteného, je jen Vaše fabulace a sympatie či nesympatie na základě Vašich vlastních závěrů.

Přesto si o Vás nemyslím, že jste špatný člověk...

J.

10 1
možnosti
JS

Pavle R^R^

Z vlastní zkušenosti mohu konstatovat, že na internetu je mnoho odborníků i na to, co který autor, svým textem vlastně myslel. A když jim to vyvrací, je mu spíláno stejně... :-)

Dík za pěkný článek :-)

7 0
možnosti
Foto

Jani, je to tak a tak tobě děkuji nejen za návštěvu, ale také za komentářR^

1 0
možnosti
MV

ja jsem taky zvedavej, jak se mu povede

pekne napsany

jen do headlinu praskni za tu 45 tecku, at mas nadpis tak, jak jsi ho planoval - ctyricatypaty....

fajn vikend, Pavle

2 0
možnosti
Foto

Jé Marku, vona mě tam zmizla mrška jedna malá, asi budu muset vočistit brejle ;-D;-D Tobě díky za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
OU
Foto

Ivane, děkuji ti za návštěvu a za komentář. Jen jsem napsal, co si myslím a jak se na to dívám.:-)

0 0
možnosti
PB

..... bych temu v tomto případě nedával ani 100 dnů hájení,- do dvou měsíců máme všeci naprosto jasno(?!)

2 0
možnosti
Foto

Petře, uvidíme, ale Vám děkuji za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com