Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pavle, k tomu není moc co dodat, všechno jsi řekl sám. Snad jen to, že dle mého názoru nejen naše slova a činy, ale i pouhé myšlenky mají svou sílu, kamsi se zapisují a jednou se nám vrátí. V dobrém, ale i ve zlém:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, máš pravdu a já ti děkuji za přečtení a komentář. R^

1 0
možnosti

pořád lepší něco o chcípnutí než když třeba šmejdi oberou starší o tisíce, ale hlavně, moudrý starý člověk by se už neměl dostávat do situací, kde hrozí takový nadávky, nebo by už uměl ty situace zvládat. Sám když jsem se nepozorovaně;-D dostal do věku starce, tak jsem překvapenej. jak mi už jen pouhej věk zaručuje často nezaslouženou autoritu:-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, předně Vám děkuji za návštěvu i za diskusní příspěvek. Jene, já myslím, že by to nemělo být ani tak ani jinak. Všechno to je svinstvo. A co se týče toho nachomejtnutí, tomu by se člověk asi nevyhnul. Je pravda, že znám kmety, kteří by to vyřešili tak nějak po chlapsku, byt by ve věku kmetů, fyzička stále jde. Jene, Vám přeji i autoritu zaslouženou :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, karma. A takovéto ohavné věci lze snadno číst zde na blogu.

1 0
možnosti

Tak že by tady posílal někdo někoho scípnout, toho jsem si fakt za víc než 6 let ještě nevšimnul:-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
JS

R^V Pavle, není víc co dodat než - děkuji...:-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com