Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V úvodu jste psal, že se nad tím zamýšlíte. To se mi moc líbilo, protože většina "argumentů" z obou stran jsou jen bláboly a další je bez ZAMYŠLENÍ šíří dál. Jen mne mrzí, že jste se tím zamyšlením nedostal dál.

Zůstal jste před brankou a nevstoupil - viz. účtenka v Paříži, z níž jste zřejmě dovodil něco úplně jiného, než byla.

Škoda... důkladné zamýšlení totiž v polední době moc a moc chybí.

2 0
možnosti
Foto

Pane Pavle, respektuji Váš názor. Svůj názor jsem udělal dle svého úhlu pohledu, se kterým nemusíte souhlasit. Přesto Vám děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
VV

Od prvni az do posledni vety mohu se vsim co jste napsal souhlasit.

1 1
možnosti
Foto

Pane Vladimíre, děkuji za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Je jistě moc pohledů i výkladů, např. i tento, viz.:

Na začátku prosince se rozjíždí elektronická evidence tržeb. Není to žádná buzerace či snaha omezit svobodu lidí, ale prostředek k lepšímu výběru daní. Není to nic proti svobodě podnikání. Je to proti svobodě kradení, píše v komentáři externí poradce ministra financí Aleš Michl.Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/ales-michl-komentar-eet-0v1-/ekonomika.aspx?c=A161129_2289105_ekonomika_rts

Každý má ,,svou pravdu". Jistě jde i o nový ,,segment na trhu". Trochu je úsměvné, že někteří proto zdražují. Snížená sazba DPH se totiž zdražováním příliš neliší od původní;-)

3 1
možnosti
Foto

Jirko, to je další věc - skokové zdražení. Každopádně, zatím mám možnost volby. A využívám ji. Děkuji za návštěvu a za komentářR^

2 0
možnosti

- nikde nic jako EET nepotkáte, leda na Balkáně

- EET nemá nic společného s kvalitou - na tu to bude mít nanejvýš takový vliv, jako zmiňované certifikáty

- zatímco příprava ze strany MinFin je odfláknutá naprosto šíleným způsobem, povinnosti živnostníka jsou bezbřehé a sankce drakonické

4 0
možnosti
Foto

A není EET podobná mnoha jiným internetovým aplikacím? Jako, že by to byl gigantický E-Shop naruby?

0 1
možnosti
JS

Děkuji Pavle za pohled ze strany lidské:-), nikoli pro nebo proti, toho už bylo vyřčeno tolik... R^

3 0
možnosti
Foto

Jani, přesně o to jsem se snažil. A Jani, Vám děkuji za návštěvu a za komentář.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, ono je to případ od případu. Přestěhovali jsme se v nové koupelně byla pouze.

A "tak jsme si to udělali v koupelně", myšleno sprchový kout a již vyzděného a vykachlíkovaného prostoru, kde ale nebylo žádná příprava ani vody a ani odpadu.

Místní instalatér za pomoci jednoho skvělého instalatéra (UA) a jednoho skvělého zedníka-obkladače to k naší plné spokojenosti spáchal.

Nemáme ani jednu výtku a vesele se sprchujeme, aniž bychom museli podnikat riskantní manévry přes hranu vany.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, vím, že je to individuální. Já tam uváděl příklady, se kterými jsem se setkal. Nerad škatulkuji, i když úplně se tomu vyhnout nedá. Je to jako s těmi restauracemi v jedné vaří dobře, jinde špatně. Naštěstí, máme možnost výběru, i když ta taky pokaždé nejde. Každopádně díky za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
LK

L71u39b38o74š 86K64r95i63m93l

2. 12. 2016 10:39

Vážený pane Vrbo, máte naprostou pravdu, že nepřiznávání tržby a následné daňové úniky jsou zločin, který má velmi nebezpečné společenské dopady.

Ale je třeba říct i B k EET. Podle současného zákona o účetnictví je každý povinen evidovat tržby a výdaje a stejně tak měl každý podnikatel povinnost vydat na požádání daňový doklad. Zde je drobný rozdíl oproti Vámi zmiňované Franci či USA nebo v Německu, kde je to povinnost. Zákon před EET nikomu nenařizoval, zda to bude dělat na počítači či "toaletním papíru" a bylo jen na pracovnících FÚ, aby prokázali, že poplatník daně krátí. Mě na tomto systému vadí, že shromažďuje data a zavádí drastické pokuty za administrativní pochybení. Stejně tak mě vadí doporučení FÚ, že poplatník má mít smlouvu s poskytovatelem řešení EET, kde si ošetří případnou nefukčnost nebo chyby v dodaném řešení, neboť vždy je zodpovědný on za správné fungování systému. To předpokládá vysokou počítačovou gramotnost od obsluhy po majitele a to ještě nemluvím o napadení počítačů viry a malware.

1 0
možnosti
Foto

Pane Luboši, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i za Váš komentář a názor. Jak jsem již psal, nerozumím tomu do detailu a jen jsem vyjádřil svůj úhel pohledu i s rizikem, že se mohu v něčem mýlit. To jsem neměl nikdy problém přiznat a vím, že ta situace je mnohem složitější. Proto i ty otázky. A vám ještě jednou díky za diskusní příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, děkuji ti za návštěvu a za komentář. Já tomu do hloubky nerozumím, jen můžu napsat co si o tom myslím svým pohledem. Ještě jednou díky.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Nojo, Pavle, je to složité. Ale ať už je to jakkoli, ve finále to odnesou zákazníci, protože zaniká spousta hospod a ty, které zůstávají, dost zdražují. Takže když jich ubyde, je otázka, o kolik víc se vůbec vybere daní a co se nimi udělá. Jestli se použijí efektivně nebo ne, ale to už je trochu jiná písnička:-(

2 0
možnosti
Foto

Právě Honzo, ono je vše spojené se vším. Proto jsme v tom svém zamyšlení kladl spíše otázky. Tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Stanislave, děkuji Vám za návštěvu a za komentář. Ale jen jsem napsal svůj pohled. Přeji Vám hezký den.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com