Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R53a69d20e81k 83H40o48d20a49ň

2. 12. 2016 17:47

a) někde jste dostal účtenku, co z toho vyvozujete? Povinnost vydat účtenku je jen na vyžádání, většina lidí ji hned vyhodí = je to škoda papíru. Existence účtenky skutečně mnoho neznamená (a nevěřte tomu, že ty "účtenky" z různých story "účtenku jsem dostal i v xyz na pláži/za zmrzlinu/za hřebíky" něco znamenají)

b) certifikát kvality nic neznamená že dostanete kvalitu - ale to jistě dávno víte

c) EET s kvalitou nemá nic společného

d) a po pravdě, při čtení diskuzí a argumentech o řemeslnících co nabízejí práci bez účtenky mi přijde, že najednou tu za poslední měsíc jsou všichni křišťáloví, protože podle diskuzí by vlastně práci bez účtenky a levněji nikdy nikdo nechtěl, a ještě ho to uráží. To je pak otázka proč to ti řemeslníci vlastně zkouší, když zjevně 100 % lidí požaduje účtenku a pěkně zaplatit daň

e) a po pravdě, za nějakých 10 let řešení věcí v domě se mi nestalo, že by na mě řemeslník vůbec něco "bez účtenky" zkusil. Asi proto, protože kontakty na ty dobré si sdílíme s kamarády, a ti prověření tohle asi nezkouší. Nebo to mají potenciálně nějak vyřešené - nevím a nepátrám po tom, tohle je věc státu. Mně jen přijde z těch příspěvků nepochopitelné že to skoro zní, jak kdyby stát vlastně do dnešního dne nemohl kontrolovat absolutně nic. Když jsem před 20ti lety rozjížděl firmu, měl jsem kontrolu z FÚ 2-3krát do roka, a drbali mi do účetnictví X let zpět, byť tam to měli zkontrolované z předchozí návštěvy.

4 2
možnosti
Foto

Děkuji Vám za přečtení a Váš názor. Možná by jste jej mohl doplnit odpovědmi na otázky, které jsem tam vznesl. Přesto mě zaujalo, jak jste krásně vyhodnotil ty části mého textu. Předpokládám tedy, že jste s děním obeznámený. Víte tedy, že certifikát kvality (přestože jej do jisté míry zpochybňujete) měl a myslím si že i má vliv na provádění prací při využití dotací an regeneraci domu. Další, co mě zaujalo je, že EET skutečně nemá s kvalitou nic společného, přesto se však domnívám, že má společného dost a to samotný základ - poctivost. K bodu e) se nemohu vyjádřit s Vaší firmou jsem do styku nepřišel. Ovšem mé zkušenosti s firmami jsou takové, jak jsem popsal.

2 0
možnosti
AN

Je pravda,že se pročistí trh,nadšenci a fandové na venkově to však zabalí.Ty zvýšené náklady tam prostě jsou,bagatelizovat tenhle fakt sice lze, stejně jako lze ty, kteří zdraží, označit legálně za zloděje.Třídní nepřítel byl nalezen, teď už zbývá jen s ním zatočit.A jak jinak,než po našem, že, soudruzi.Poštvat závistivého našince na živnostníka, který nezdanil od piva politých pát stokorun, je tak nějak roztomile české. Koho by potom zajímalo 50 mega získaných podvodem na dotacích, když pro lidového prezidenta je hranice jedné miliardy pod jeho rozlišovací schopnosti, jak nedávno prozradil.Pravda v období opoziční smlouvy to nebylo o ušmudlaných tisícovkách.Zvláště když každému zaměstnanci strhnou daň a nikdo se jich neptá.

( Napadlo někoho položit si otázku, jak by to v tomto národě vypadalo,kdyby zde byl Švýcarský daňový model a každý by si danil sám ?:-PJak by asi vypadalo daňové přiznání křiklounů, kteří uvěřili soudruhu Mládkovi, že parazit tyje z jeho zaměstnanecké snahy ?) Každopádně na trhu přežijí ti větší,na lukrativních místech, kteří to točí ve větším.V tomhle rozsahu se totiž již moc podvádět nedá.Ti více do státní kasy nepřinesou.Většinou to postihne ty malé, kteří jedou v paušálu.Z těchto ale, ať je sebevíce přimáčnete pod krkem,18 mld.,nevymátíte. Nic méně happy end tento příběh má. Konečně se přiblížíme vysněnému západu, se kterým nás ti různí Středulové a Sobotkové srovnávají a snaží se nás dovléci na dohled od tohoto ráje. Pivo za 2 až 3 eura, meníčko za 7 eur, bude časem realita.Ten vyspělý svět se trošku liší od toho našeho. Určitě je tamní vrstva, která si můlže dovolit chodit s celou rodinou na nedělní oběd do restaurace, dosti ojedinělá. Stejnně jako zaměstnanci, stravující se den co den v restauraci za stravenky. Konečně se český zaměstnanec dostane na úroveň to, třeba Rakouského a polední jídlo si koupí na stojáka u Číňana,Inda či Turka.

3 3
možnosti
Foto

Pane Nováku, vše je propojené a vše souvisí se vším. To máte pravdu. Nicméně mě stále zůstává nezodpovězená otázka, co teda s tím dělat? Vám každopádně děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Co je nepoctivého na tom, když se někdo nechce nechat oloupit ?

0 1
možnosti
Foto

Pane Kšíre, právě že vůbec nic.

0 0
možnosti
RS

R33u35d68a 52S21l88a45v97í35k

2. 12. 2016 16:50

Vám se někdy stalo, že jste nedostal účtenku v restauraci nebo hospodě, když jste si o ní řekl?

0 0
možnosti
Foto

Pane Slavíku mě osobně se poněkud ekluje, když si o ní říkám. Měla by to být samozřejmost!

5 0
možnosti
Foto

Nevím, jak může mít už dávno EEt supermarket, když se to spustilo až teď. Možná jste měl pane Vokoune na mysli, že má kasu, takže se vše zaznamenává elektronicky, ale EET je velký rozdíl, tam si to podnikatel na kase zaznamená a ještě to následně musí poslat na FÚ. Je to jako dostat befelem od státu, že si musím do podniku přivézt šmíráckého úředníčka, kterého budu živit a on mi bude dýchat na krk a čumákovat, zda nepodvádím. A to mě zase přivádí myšlenku, jak to má pan Babiš v čapím hnízdě ..?.:-) Píšete pane Vrbo, že kdyby nekradlo a nepodvádělo, že by to nebylo... jenže ona ryba smrdí od hlavy.. co si nakrade malý živnostníček? A co ti velcí??:-) Malý zisk malá krádež - velký? No a tak hlavně, že to zafunguje a krást se nebude;-D

0 1
možnosti
Foto

S tou hlavou máte zajisté pravdu, ale nějak se někdo tou hlavou stává, v politice třeba volbami. No a na druhou stranu, že někdo krade, nemusím krást taky.:-)

3 0
možnosti
Foto

Jo je pravda, že EET nemá takovou váhu, co se týká zatížení podnikatele finančně. Jsem podnikatelka a toto mi opravdu zase tak nevadí. No nevadí: Nějakou částku musím vydat, ale mě to třeba bude stát 10 000,-, což je pro mě hodně. (Ve srovnání se mnou ovšem supermarket, co má daňové prázdniny, dá pětikorunu, a nijak ho to nezatíží!) Dobře..Vadí mi,ale nejvíc, že z nás dělá Babiš zloděje. Od zloděje jeho formátu, je to opravdu síla. Že nikdo nevidí, jak si podniká z dotací.

1 1
možnosti
VV

Naopak, ten supermarket uz to davno ma. Ten tim resi od zacatku skladove hospodarstvi a objednavky.

0 0
možnosti
Foto

Pavle zdravím a Jaromíra taky. Můj názor se přibližuje selskému rozumu. Náklady na EET žádná katastrofa. Přijímání pracovní síly navíc? Hloupost, naopak si myslím, že to usnadňuje evidenci, součet pro hosta a zjednodušuje účetnictví. Myslím, že když mi napsal vrchní účtenku na ušmudlaný papír, kde to měl sečtené během 20 vteřin a zmuchlal ji a dal do kapsy, tak tam bylo minimálně 20% přičteno a ještě chtěl spropitné. Já jsem pro EET, protože DPH, kterou jsem mu zaplatil, tak patří státu. A ne že si ho nechá v kapse. O svobodě podnikání, a vůbec o svobodě, jak nám tady ty hysterické komedie předvádí stovky lidí, tohle přece vůbec není. Je to o pořádku v ekonomice a o osobní odvaze jednoho člověka. Já bych s tím už dávno seknul, vzpomeňme si, kolik stran to už chtělo zavést. A vždy se strachem z výsledků voleb toho zanechali.

Oni voliči nejsou hloupí. Oni vědí, že zdražení jídla a piva v restauraci "kvůli" EET není pravdou. Oni jen lehce přikopli lejno určitým směrem a přepsali ceníky.

Mně dost vadí, že "objektivní" Česká televize vyklepává koberce jen při větru, který vane jedním směrem. Snad se dočkáme korektury. A když ne, tak stejně víme.

:-)karma:-)karma:-)R^

6 2
možnosti
Foto

Marceli, předně ti děkuji za návštěvu a za komentář. Zrovna před chvilkou mě zaujal jeden komentář, ve kterém jistý podnikatel píše na sociální síti, že je to útok na jeho svobodu v podnikání a prostě že zdraží. To samozřejmně může, ale na mě je, zda-li já jeho služby budu pak chtít využít.

2 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti za návštěvu a za komentář, jen mě mrzí že tam máš jakési mínus od někoho, kdo není schopen napsat svůj názor.

0 0
možnosti
PD

P70e54t24r 98D33o73b75r11ý

2. 12. 2016 12:05

Co se Vám zdá spravedlivého na tom, že od jedněch podnikatelů se spravedlivě vyberou daně a ve formě dotací a státních podpor se tyto peníze dají vyvoleným a spřáteleným podnikatelům na jejich dotované podnikání a stavění čapích hnízd? To se Vám jeví jako narovnání podnikatelského prostředí? To je zlagalizované okrádání malých a bezmocných těmi velkými a mocnými. Davy hlupáků tomu ale dokáží tleskat, aniž by si uvědomili, že na to doplatí oni sami tím, že nakonec budou platit vyšší ceny na všem čeho se ta zlegalizovaná zlodějna začne týkat.

5 1
možnosti
Foto

tím patrně předjímáte, že nejste hlupák;-)

3 0
možnosti
Foto

Pavle pro nás je to mlhavý a zdá se mi až histerický...právě jsem se vrátil z knajpy..dal pivo, zaplatil, dostal účtenku...vše OK jen ze zvědavosti jsem položil otázku ohledně EET..a vyslechl jsem...kvůli zas...mu Babišovi spadnu za hranici kdy se platí DPH...tak já nevím, jak to dělal pře tím.

2 2
možnosti
Foto

Jaromíre, právě o tom to je. Tobě děkuji za návštěvu a za komentář:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com