Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J93i12ř28í 78N87o12s78e96k

18. 11. 2016 10:19

Kolego, souhlasím. R^

3 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Martino, nevím jestli trefa, ale jen napsaný můj úhel pohledu z každodenního života. Každopádně děkuji za přečtení a za komentář

1 0
možnosti
RH

Je to nepřesný pojem, společnost je dlouhodobě rozdělena, jen Zeman to žene až na hranu. Dělící linie je v podstatě stejná jako za Klause, akorát, Klaus přeci jen vzbuzoval zdání, že je prezidentem celého národa. Zeman ten jede už jen na ty svoje bolševiky, rusofily, nacionalisty...

6 0
možnosti
Foto

Pane Horáčku, děkuji Vám za přečtení i za komentář

0 0
možnosti
PN

P67e64t51r 30N74ě45m34e14c

18. 11. 2016 10:17

Nebylo by lepší se držet toho fotbalu ?

2 1
možnosti
Foto

Pane Němče, no já zrovna fanouškem fotbalu nejsem. Ale děkuji za přečtení a za komentářR^

0 0
možnosti
LK

Tak samozřejmě existují obrovské rozdíly mezi lidmi, každý je úplně jiný a unikátní a současné povzdechy nad rozděleností společnosti nepramení z touhy aby byli všichni stejní. Člověk je sociální živočich. Jeho největší síla nikdy nestála na síle jednotlivých lidí, ale na výsledku toho když se dobře nekombinují různé schopnosti všech. Říká se tomu, že pak 1+1 jsou víc než 2 a tak to přesně je. Spojit takhle různé lidé k společnému úsilí bylo vždycky úlohou lídrů. Domnívám se, že tady spočívá to naše nenaplněné očekávání od politiků, čekáme že budou dobří lídři. Uznávám, že to je asi naivní, v rámci politického marketingu si politik logicky vybere nějakou cílovou skupinu a aby ji uspokojil, začne se vymezovat vůči těm i jiným. A v tomhle dle mého názoru pokročil Zeman ze všech nejdál když ústy svého mluvčího neustále staví zeď mezi Kavárnou a zbytkem světa.

1 0
možnosti
Foto

Pane Lubomíre, určitě existují propastné rozdíly mezi lidmi a ani nejde o to aby byli všichni stejní. Já to své zamyšlení posunul trošku jinam, než jen láteřit na politiky, které jsme si nakonec zvolili. Já to shrnul tak nějak všeobecně na každodenní život a na to co vidím. Jinak Vám děkuji za přečtení i Váš komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

To je bez "prý", pane Vrbo, ale mě by docela zajímala jiná věc. Kdo jste vy, že se tu opovržlivě vyjadřujete a "rádoby psavcich"? Vy jste něco víc?

2 3
možnosti
Foto

Paní Jandová, vzhledem k tomu, že Vás sleduji, vím co píšete a zároveň Vás mám zařazenu do kategorie ve své podstatě velmi nešťasných lidí, poděkuji Vám jen za přečtení.;-)

9 1
možnosti
JT

R^ zdravím Pavle, díky, k článku není co dodat.:-)

6 0
možnosti
Foto

Jene, díky za přečtení.R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Luďku, děkuji Vám za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jsem moc ráda, žes to napsal R^

4 0
možnosti
Foto

Jitko, no tak nějak jsem musel. A děkuji za nakouknutí.R^

3 0
možnosti
Foto

Pavle děkuji a karma! Absolutní souhlas.R^

4 0
možnosti
Foto

Marceli, děkuji Vám za přečtení toho mého zamyšleníR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com