Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně jste vzpomínal. Díky.

Měla jsem ji ráda.

3 0
možnosti
Foto

Paní Jiřino a já děkuji Vám, za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
GF

G54e56o95r22g41e 28F46o93x

16. 11. 2016 8:25

Vzpomínám si, že jsem ji ještě jako kluk, viděl zpívat v pořadu Hledáme písničky pro děti. Bylo to ještě v dobách černobílé televize, někdy na začátku šedesátých let a stálou dětskou hvězdou tam byla i Magda Hrnčířová.

3 0
možnosti
Foto

Georgi, předně Vám děkuji za návštěvu, ale také za komentář, doplňující tu mou vzpomínku.R^

0 0
možnosti
Foto

JIrka H mi to vzal od úst: KUS ŽENSKÝ!R^

3 0
možnosti
Foto

Horste, to nevadí, každopádně díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, karma. A ano, bylo to kus ženské, o hlasu samozřejmě nemluvě.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji nejen za návštěvu, ale i za komentář, ke kterému není co dodat.R^

0 0
možnosti
Foto

To byla ženská a ten hlas!R^V

2 0
možnosti
Foto

Jitko, je to tak. A když si vezmu, že s takovou zlou nemocí ještě dokázala zazpívat, je to obdivuhodné. Jitko, děkuji za nakouknutí:-)

2 0
možnosti
JS

Děkuji Vám, Pavle...R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, Já děkuji za nakouknutí a komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Přeji vám krásné ráno, protože po přečtení vašeho příspěvku mám dobrou náladu. Tuto úžasnou osobnost mám velmi ráda, žila naplno, i když tak krátce...

R^

3 0
možnosti
Foto

Paní Dito i já Vám rovněž přeji krásné ráno a zároveň Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i krásný komentář. Paní Kozderková byla prostě živel. V tom dobrém slova smyslu. Zůstalo po ní prázdné místo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com