Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na Pouchově jsem nikdy nebyla, občas jezdíme kolem když jedem že skladištní oblasti. Diky Vám vidim, že stojí za zastávku .R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, já děkují Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, děkuji Vám za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

J64a58n 24P25r46a25ž90á52k

11. 11. 2016 16:32

R^Pavle, dobře, že jsi to napsal, tyto statečné lidi je třeba stále připomínat:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, máš naprostou pravdu a já ti jen děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

T78o14m13á12š 89G87a12y43e97r

11. 11. 2016 16:17

R^Výborný blog! Ta vzpomínka na všechny ty statečné, a předpokládám většinou velmi mladé lidi, kteří položili své životy za naši svobodu, vybízí i k zamyšlení o naší současnosti a také budoucnosti. A to pan prof. Piťha vyjadřuje skvěle. Dobře jsi to do blogu vložilR^!

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, velmi ti děkuji za návštěvu a za komentář, který doplňuje ten můj text. R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, zasluhuješ také vyznamenání, tak jako Jirka Jiroudek, který o tom také psalR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, vidíš a mě Jirkův článek utekl. Ještě že tě mám. A tak ti děkuji za upozornění, i za návštěvu.

0 0
možnosti

Zajímavě napsané :) Díky za podmět k zamyšlení Pavle :) R^

2 0
možnosti
Foto

Jirko, děkuji ti za návštěvu a komentář, znáš mě, já to vždy tak nějak vsazuji do souvislostíR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS