Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem napsala příspěvek, jak se Pavle vracíš na oblíbená místa ....a koukám, že tady není. ;-)Ještě jednou díky za krásné zastavení.

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za nakouknutí. A máš naprostou pravdu, mám místa, kam se vracím moc rád. Možná jsou něčím vyjímečné , alespoň pro mě.:-)

0 0
možnosti

Naposledy jsem tam byl ještě s Brontosaurem! .-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Michale vidíš, já jsem tam tak 4x do roka a vždycky objevím něo nového. A tobě děkuji za nakouknutí a třeba se v tom Babičinně udolí někdy potkáme:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Když jsem tam byl vloni, mile mě překvapilo kolik dětí právě nesedělo u pc :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, aspoň jsem ti vrátil vzpomínku a děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Zdarec Pavle, tohle se ti dost povedlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdar Pavle, tak to jsem moc rád.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, třeba po tisící, vždy mě pohled na tento kraj a vzpomínka na mou milou spisovatelku velice potěší. Moc ti děkujiR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, je to tak. A tak ti děkuji za milou návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, krása. Ozvláštněno výtečnými slovy našeho S.K.Neumanna. V tom dřevěném korytě se stavítky jsou rybí sádky? Oba citáty jsou velmi zajímavé a S.K. Neumann jakoby přímo odpověděl na mou otázku. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jaroslavo, kdepak, to jsou přívodní koryta k pohonu vodních kol - mlýna a mandlu. A S.K. Neuman? Vždyť se nám ztrácí z paměti a tak je třeba ho občas připomenout:-)

0 0
možnosti

R^:-) hezký, lidský, "černobílý" svět, díky za článek, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Diky! CB fotky maji vzdy zvlastni silny naboj. R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Marceli, já děkuji Vám za otevření toho mého černobílého povídání.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, moc hezke fotky i povidani. Takove sblizujici:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ono to místo, kde sice do jisté míry vzniklo smyšlené dílo Babička je ve své podstatě právě to sbližující. Honzo, moc děkuji za nakouknutí.

1 0
možnosti

Pěkné černobílé fotkyR^Byla jsem tam jenom jednou, už je to dávno. Nejvíc jsem byla zvědavá vlastně na Viktorčin splav, jako dětem nám naháněl hrůzu a v reálu byl potom docela malý...

1 0
možnosti
Foto

Radko, on ten splav není velký, možná očima dětí je veliký. Pro nás větší, už je takový malý. Ale stále nebezpečný. A zrovna tento je lemovaný tragédiemi. Prostě člověk musí mít pokoru. Radko, moc děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com