Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Trefil jste se mě do noty ..s problémem co je ovoce a co zelenina se u samoobslužných pokladen já která jsem z města, potýkam jak žák ze základní školy. Někdy mám dojem že jsem při biologii chyběla.:-) Manžel vždy poradi ..on hoch z vesnice zná všechny plodiny....ale bereme to u nich s humorem i se tam testujeme jak jsme šikovní :-) ..

1 0
možnosti
Foto

Radko tak to jsem rád, vždyť jsme to záměrně psal trošku pobavení, trošku zamyšlení, aby byl prostě ten den trošku hezčí:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, neber si to zle, ale trochu si dlouholetym manzelstvim zpohodlnel az zdegeneroval.

Moderni muz zvladne sam i nakupy. Prodavacky a prodavaci casto radi pomohou.

Prechod na kratkodony nebo dlouhodoby zivot bez manzelky muze byt chvili tezky, ale da se to prekonat.

Sam jsem jiz pres tricet let pomerne stastne rozvedeny. Mel jsem vsak jiz vpocatku stesti. Zmenil jsem praci za lepsi a prestehoval se. V novem bydlisti jsem si postezoval sousedum, ze mam potize s uklizenim a varenim. Sousedka mi po dohode se svym pritelem rekla ze je ted bez prace a nabidla mi, ze mi bude uklizet a klidne i varit, tj kazdy vecer varit o porci vic. Kazdy vecer kolem 18:00 mi jejich dcera donesla na podnosu jidlo, tri chody.

Pritelkyni (vlastne pritelkyne) jsem si casem take nasel, ale uz jsem se nikdy neozenil. Nekdo rika: bez zenskych je to tezke a s nimi take. Ja rikam: s zenskou je to nekdy pekne a bez ni take. :-) Clovek se jen v tom musi naucit chodit.

4 0
možnosti
Foto

Jardo, naopak, díky za návštěvu a za komentář. A také ti přeji pohodové letní dny:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jsem sice žencká (a býk!), ale samoobslužnou kasu taky nenávidím. Jsem schopná vyndat nákup a odejít bez. (nákupu).

Pobavilo, dík:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, tak hlavní cíl bylo spíše pobavit než jít vážně, těch vážnejch jsem se napsal již dost. I když jakási myšlenka tam schována jest. Díky za návštěvu a za komentář :-)

1 0
možnosti
ZH

Máte ale starosti... Tak jsem u kasy za blba, ať mi s tím obsluha pomůže. Myslet si může co chce, já to v jiných situacích dělám taky. :-)

2 0
možnosti
Foto

Mám, uznávám, ale to víte , třeba to je jenom tím, že se naskytlo vhodné téma pro odlehčení, od všech těch katastrof, teroismu a smutku. Třeba to je tím, že v tom je trošku víc, než jen jedna příhoda u rychlokasy. A snad bych jen dodal to Werichovské:

Umění je jako slunce, které se taky nikomu nevtírá. Když zatáhne záclony a zavřete okenice, tak vám slunce do bytu neleze, jenomže je to vaše chyba, pane, že chcete žít potmě. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, je fajn, že to tak mášR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Ve dvou se to lépe táhne, to platí všude;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com