Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P86e94t64r 86D86u34s

13. 4. 2016 21:02

Děkuji za hezkou vzpomínku.R^ P.S. Jen malinkou opravu.Můj nejoblíbenější hudební pořad byl "Dvanáct na houpačce".:-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře, nějak jsem se upsal. Každopádně Vám děkuji za upozornění. Ale rovněž Vám děkuji za návštěvu a za komentář.:-)R^

1 0
možnosti

R^ díky Pavle, jako dítě jsem na začátku 70.let objevil magnetofonový pásek a na něm jeho písničky, který naši radši schovali. Pamatuji se, že mě nejvíc zaujal Neznámý vojín (hlavně to: "nas.at, jo nas.at"), pak jsme na školním výletě zpívali Anděla a jako tramp, co taky brnká na kytaru, přišel Karel Kryl ke mně přirozenou cestou. A k tomu, abych si ho vážil za jeho postoje pak přirozeně přispěly mé nasbírané životní zkušenosti:-). Děláte záslužnou práci a mnoho lidí jste potěšil, možná i někoho nas.al.

4 0
možnosti
Foto

Jene, já děkuji za návštěvu a za komentář. Ono to je v tý naši lidský smečce tak udělaný, někoho potěšíte a někoho nas... A to je dobře. Já někoho, ale ve vší slušnosti nen... tak si myslím, že to dělám blbě. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní Mirko, já děkuji Vám za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti

Karel Kryl byl jediný skutečný vlastenec své doby. Velká škoda, že odešel tak brzy. [>-]V

2 0
možnosti
Foto

Paní Hano, děkuji Vám za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

J97a30n34a 77M29a95j76o88v50á

12. 4. 2016 19:45

Kryl protestoval. On to tak měl. Asi by si důvody k protestům našel vždycky. Ale muzikant a básník byl mimořádný. :-)

Nedávno jsem na sebe v klidu nechala "dopadat" text Morituri de salutant v jeho expozici... není to špané se takhle občas nechat dovést k zamyšlení.

3 0
možnosti
Foto

Jani,nevím zda nespokojený stále,spiše zklamaný.Jani, děkuji za návštěvu a komentář.

2 0
možnosti

Zkusím se vyjádřit Krylovými verši. Nejsou myslím moc známé, ale pro mne byla a jsou pořád špica:

Abuch neměl hlad a žízeň

na provázku skáču,

doufaje, že získám přízeň

samolibých sráčů....8-o8-o

3 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, někde jsem ale ten text četl. Každopádně děkuji za doplnění.R^

0 0
možnosti
Foto

Karek Kryl jako jedna z mála známých osobností naší moderní historie by podle mně obstál před soudem svědomí.

Dík za připomínku. R^

9 0
možnosti
Foto

Václave a já děkuji Vám za návštěvu a taky komentář, ke kterému není co dodat.

0 0
možnosti
Foto

KK měl velkou hlavu, byla do poslednho místa zaplněná. Někdo má hlavu malou, přesto by se do ní ještě mnohé vešloR^

5 0
možnosti
Foto

Dokonale výstižné, Horste díky za návštěvu:-)

2 0
možnosti
Foto

Je třeba jej připomínat! R^

8 0
možnosti
Foto

Pane Petře, děkuji Vám za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti

Krásná vzpomínka:-) Stále aktuální myšlenky a poselstvíR^

Vzpomínám když předčasně zemřel Miloslav Šimek, také mu mnozí nemohli odpustit jeho Politické harašení a to, že se jeho humor časem změnil - i když možná ne tak docela. Jenomže najít podobného parťáka jakým byl Jiří Grossmann bylo těžké...

3 0
možnosti
Foto

Pane Marku, mám problém s tím Vaším textem. Nemám k němu totiž co dodat. A tak mohu jen poděkovat, že jste si všiml mého blogu, navštívil ho a napsal výstižný příspěvek. Děkuji moc.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com