Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, děkuji za podporu a za návštěvuR^

0 0
možnosti
DT

Skvělý blog R^ Za vzpomínku vám R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dani a já děkuji za návštěvu a komentář, ve kterém je podpora. Moc děkuji.R^

0 0
možnosti
Foto

Horste moc děkuji a vážím si tvíého uznání R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, je dobré vzpomínat, ti vojáci si to určitě zasloužili R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko je to tak. Navíc je to i určité memento a hledání poučení z histroie. Každopádně moc děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
TG

T67o31m72á34š 13G51a49y67e13r

11. 11. 2015 18:11

[>-]R^Zapomenout na naše vojáky v obou světových válkách by byla nejen neúcta, ale i ztráta našich kořenů. Moc by mě zajímalo, jestli i nezájem mladé generaci o minulost vůbec je obvyklý všude, a do jaké míry souvisí se stavem našeho školství.

Hezký večer, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, předně zdravím. Přiznám se, že jsem byl potěše účastí mladých lidí z pouchovské školy na tomto pietním aktu. Jinak ono to tak nějak vše souvisí se vším, s naším sebevědomím, vlastenectvím a hrdostí. Ono se stačí podívat do Polska, Francie a podobně, tam je to trošku jiné. My se vším opovrhujeme, dokud to nepotřebujeme. Tomáši děkuji za návštěvu a za komentář a rovněž přeji hezký večer.R^

0 0
možnosti
RP

Zajímavý blog  pro mě jako rodačku. Je to dobře, že se vzpomíná. [>-]Přiznám se, že jsem nikdy na hřbitově na Pouchově nebyla, bylo to pro mě dost z ruky a nikoho tam nemáme "odpočívat ".

1 0
možnosti
Foto

Radko předně děkuji za návštěvu a za komentář. Ačkoliv jsou to smutná místa, jsou součástí našeho života. A třeba až zase zavítáte do Hradce, nejen toto místo navštívíte. Nevím jak jste v HK dlouho nebyla, ale jsou zde zrekonstruovaná pěkná místa.  Třeba takové Šimkovy sady, nejspíše by jste je nepoznala

0 0
možnosti
Foto

Jako první mě napadlo, že na máky není úplně doba. Pěkné!R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko moc děkuji za návštěvu a za komentář R^

1 0
možnosti
JT

Takze na lavicku o hodnote cca 1000 Kc se prida napis a vytiskne se k ni papir a hned stoji 4990 Kc. Jo a jeste se prida nejaky dojemny pribeh. Dobrej marketing. Ja jen cekam, kdy se zacnou prodavat na pamatku cernych baronu rohliky - za 28.50/kus

0 0
možnosti
Foto

pane Tachovský, jak bych Vám na to odpověděl. Je to složité, neboť já poněkud tu lavičku beru jako symboliku a nejsem výrobce a ani distributor. Dle mého pohledu je přirovnávání této lavičky a marketingu s rohlíky poněkud s odpuštěním připitomělé.  A jako u všeho platí rada- nikdo nikoho nenutí něco nakupovat. A ti co ji pořídili, tak nejspíše hledali více informací, kdo a proč tímto způsobem tuto lavičku vytvořili. Vím, plivnout jedy je snažší.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, moc zdravím. K HK mám hodně vazbu, byť daleko. Tak tohle potěší. A teď se trochu shodím, protože nevim. Jako dítě jsem někde zpívala - naše hlavy ke slunci letí -ani vám už nevim, jestli hlavy;-D jojo asi přání ... jako rozkvetlý vlčí mák... a po celém kraji  letí píseň atd... taková ta , co měla okořenit pionýrskou přítomnost v boji proti kapitalismu.... tak to bylo taky o tom, myslíte?;-D:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Radko obávám se, že ona píseň z úst pionýrů byla úplně o něčem jiném. Nicméně děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com