Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J90a81n 29P64a33l11l47a70s

25. 10. 2015 20:34

Pavle, jsem sice motorismem absolutně nepolíbený (nemám ani řidičák), ale ty fotky se mi moc líbí.

Jen se chci zeptat: Jsou tam vidět úly, takže vojenské letiště už v Hradci nefunguje?

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Honzo, no letiště už nefunguje jako vojenské od roku 2000.  Jako veřejné v nějaké míře funguje stále, ale je to jako soukromé letiště.  Sláva vojenského už je prostě pryč. Jinak Moc děkuju za návštěvu a jsem rád, že se fotečky líbili.  Možná o to více, že ač Jste nemotorista, přesto Vás to mé povídání zaujalo. Honzo moc Vám děkuji. R^

1 0
možnosti
Foto

R^:-)hned bych se některým svezla:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, no kdyby jste přijeli, určitě by Vás někdo svezl, přimluvil bych se. Každopádně moc děkuji za návštěvu.R^

0 0
možnosti
Foto

..a tak to má být.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, zdravím tě. Máš pravdu, nemá se zapomínat a neblbnout na silnic. Děkuji za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

To jsou krasavci, Pavle R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko jsou, každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

J60a97n 66P40r94a72ž60á80k

25. 10. 2015 15:56

R^33 - to je parádní kousek:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo takové malé a kdyby jsi viděl jak si to svištělo. Každopádně děkuji za návštěvu a za komentář :-)

1 0
možnosti
VP

Díky. Působíte tady jako balzám na duši.

1 0
možnosti
Foto

pane Petře, děkuji Vám za návštěvu, ale i za komentář. Víte, já prostě nechci šířit blbý věci,  protože ničí duši. A beru to prostě podle sebe. I když někdy na pochybách, věřím tomu, co dělám. A Vám Petře moc děkuji, protože člověk potřebuje jediné- odezbu, že to má smysl. Působí to tak na všechny.R^

0 0
možnosti
Foto

Ladislave moc Vám děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Tak Pavel Vrba, jak ho neznám...a moc fajn to je:-) Pavle zdravím a dvakrát si troufnu - že Vy jste taky zamilovanej do tady autíčka třiatřicítky jako já  ?  a zadruhý - pěkný, ale právě ta 33 mezi 61 a  dvanáctkou je pro mě fotka nejvícR^.

jsem fotoobdivovatel spíš než znalec, tak snad Vám to hodnocení nevadí. Mějte se.

1 0
možnosti
Foto

Radko, vůbec nejde o to, na které straně člověk je. Hlavně když je na ty dobrý, co přináši tak nějak klid v duši. Ano i to jsem já, závody jsem jezdil a snad i budu i aktivně. Je to sport, který je nebezpečný, má své zákonitosti  především člověk vždy musí mít respekt před technikou, protože důsledky mohou být fatální. No , ale který sport nakonec není těžký, vše má své a je top tak i dobře. Radko moc Vám děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ráda jsem zhlédla tvé zážitky R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko tak to ti moc děkuju za návštěvu, vždyt já tyhle scény fotil naposledy před půl rokem

1 0
možnosti
TG

T29o50m36á57š 25G20a63y61e13r

25. 10. 2015 12:06

R^ S pozdravem.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Tomáši, tohle je sport který mám rád aktivně i pasivně no valstně i foťácky. A tak moc děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com