Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné Pavle R^ Ale i dámy si jistě přišly na své pohledem na sošné jinochy ze záchranných složek. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko no nejspíše ano, podle reakcí:-) Každopádně děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tvrdím si říct, že na takových místech, se chlapi stávají aspoň na chvíli malými kluky a pořádně si to užijí, což je dobře.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko je to tak a bylo to tam super

;-D

1 0
možnosti

J71a70n 45P46a46l55l90a87s

4. 10. 2015 20:55

Dobrý večer, hezké a zajímavé, díky. Ten maskovaný tančík je roztomilý, nevíte, co je zač?

V perexu asi vypadlo jedno datum.

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno Jene, kdepak ten datum nevypadl, já ho omylem odmázl :-) a ten tančík je tančík vz. 33. Děkuji Vám za upozornění a za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

R^Zajimave povidani, Pavle. Pardubicka kasarna sice neznam, ale kdysi davno tam slouzil muj sef. Jenze to bylo za komancu, tak to bylo o necem uplne jinem:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo no co ti mám říkat, pro sebe jsem tam našel úplně vše. Nádherná akce

1 0
možnosti
Foto

R^ Jako vždy;-) Paráda, ,,retro", kus nostalgie i ,,novot". A fandové, co tím žijou. Bez nich by to nešlo. Autora nevyjímaje. ZdravímR^

1 0
možnosti
Foto

Jiří moc děkuji za návštěvu. No jsem zaujatej, to neskrývám. Jiří přeji hezký večer.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com