Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zub času hlodá a hlodá...na všem, co je opuštěné, domy, lidé....

jinak pěkná připomínka   R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Co si tak občas o naší činnosti němí tvorové říkají :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, já myslím, že z nás musej mít legraci.:-) Každopádně děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná reportážR^, až mě mrzí, že mne skolila viróza

1 0
možnosti
Foto

Olčo taky nějak lavíruju, ale musím tam jít. Ale nebojte se, nějakej ten reportík z této akce přinesu.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné obrázky. I ,,kousek" pochopení. Včetně jisté nostalgie v souvislosti s roky, které pádí. Jinak, ač mám na vojnu mnoho vzpomínek, místa, kde jsem sloužil mě už dále v životě však již nikdy nechyběla. A není to toliko oním uplynulým časem.Snad až na krajinu. Okolí byla nádherná, kasárna ovšem pro mne, jaksi nikdy a v ničem. Spíš čímsi jako vězením, které mě bralo volnost a svobodu:-/

1 0
možnosti
Foto

Jiří jsme lidé. Lidé vnímající všechny ty vjemy a vstupy. Všechny radosti, úspěchy, ale také mnohá svinstva, příkoří a neúspěchy. Někdy objektivní, někdy subjektivní. Jiříku, proncipiálně  jde o vzpomínky a bez nich, by náš život neměl smysl. Každopádně děkuji za komentář a za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

R^Je divné vidět známá místa ve zcela jiných rolích... Ta židle asi nebude původní... A díky za číču!:-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko já děkuji za návštěvu. A ta číča? Ta se tam nakrucovala a tak jsem ji musel vzít.:-)

1 0
možnosti
Foto

Kasárna v kterých jsem sloužil já ve Znojmě srovnali se zemí. Takže mám pozemní vzpomínky:-(

2 0
možnosti
Foto

Horste důležité je, že máš vzpomínky.R^

0 0
možnosti
Foto

Karma. Už se těším na sobotu.

1 0
možnosti
Foto

Michale budu tam, budu rád, když se střetneme :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Někdy vzpomínky až bolí;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko je to tak :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nojo, Pavle, ta nostalgie je pekna potvurka:-) Hezky clanek:-)

3 0
možnosti
Foto

Je to tak Honzíku, každopádně o víkendu to ožije a tak se mi ty reporty budou určitě dělat veseleji. Každopádně moc děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com