Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Předu jako kocour, tohle je moje srdeční záležitost:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo tak to jsem moc rád, předně děkuji za návštěvu mého blogu a pak slibuji, že ještě něco z této akce vyštrachám:-)

1 0
možnosti
Foto

J29a88n17a 16M80a93j88o23v61á

31. 5. 2015 18:53

Paráda :-), moc se mi fotky líbí (a ani mi nevadí, že netuším, co je páteřový rám :-)).

1 0
možnosti
Foto

Jani to není podstatné, člověk nemůže vědět vše, ale jsem rád, že jsem fotečkami připomenul třeba to, co zde jezdilo za auta a vlastně kam se automobilový průmysl posunul. Jani děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

To je krásná nostalgie, Pavle R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko , ale bohužel se sem nedá přenést ta realita, naprosto úžasná.

0 0
možnosti
Foto

Je to dobré téma...Radek Folprecht se mu také rád a dost věnuje :)R^

1 0
možnosti
Foto

Karle vím, já spíš jedu auta v rally spíše teda ty starší než ty moderny, které jsou všechny stejné. A tak tohle pro mě bylo naprosto úžasné, atmosféra, rozhovory s majiteli no a když jsem je viděl jet. Kájo prostě vzpomínky, které se nebojím říci, že chytly u srdce. Kájo díky za návštěvu :-)

1 0
možnosti
Foto

Ladislave byla to nádherná podívaná, ještě plánuji pokračování a tak snad ještě více přiblížím to, co jsme třeba už dávno zapomněli. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com