Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, zase jsem si oživil vzpomínky.:-)

0 0
možnosti
DT

Krásně zachycené, umíte to. R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^:-)rychlá kola pěkně nafocená, mě "dostal" kostelík:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni no ten byl takovou dominantou. Nedal se přehlédnout. Každopádně moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

paní Dášo děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Hned ten kostelík na úvod...i úvaha na konec :)R^

1 0
možnosti
Foto

Karle moc děkuji za návštěvu R^ Udělal jsi mi radost:-)R^

1 0
možnosti
Foto

tak Vy jste autovej, to je o Vás všeobecně známo:-)já to mám napůl, minulý týden kolo a dnes jarní motopozjezd:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, no vidíte a rozumíme si a tak to je dobře. Navíc jsem na Vás myslel, když projíždělo auto a kus za ním vlak, někde se to povedlo i na fotkách;-D;-D;-D Jaromíre díky za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Pěkné bláznění s rychlými kolyR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš díky za návštěvu

:-)

1 0
možnosti
Foto

Mou pracovní náplní bylo kdysi nějaký čas, ty škodovky rozebírat po havárii do posledního šroubku a zase dávat dohromady do opětného pojízdného stavu. Dobře se na nich pracovalo, oproti těm dnešním auťákům. Pavle R^R^!

1 0
možnosti
Foto

Horste vona to je dneska samá elkronika, on si člověk kýchne a vono to zvýší vlhkost a nejede ;-D;-D Horste díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Jíří díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, Ty s těma Škodovkama víš jak na mě:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D;-Dno neoj, myslel jsem na tebe ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com