Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Krásné, nevím sice, kde to je, ale krásně tam je. R^

1 0
možnosti
Foto

Dani je to zámek Sychov u Liberce:-) Dani děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^pěkné a pohádky mám ráda. Že by Sychrov?;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni přesně tak, je to Sychrov, první to uhodl Ladislav Nádvorník, který mi to poslal emailem a zároveň mě upozornil za zavřenou diksuzi.  No prostě se mi to tentokrát vymklo.:-) Ale jdeme dá. Soni moc děkuji za návštěvu i za tu správnou odpověď.

1 0
možnosti
Foto

Já si sem k Vám chodím pro trochu obyčejné lidskosti a Vy jste měl, Pavle, odpoledne zavřenou knihu;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Olinko moc mě to mrzí, já prostě nechětně nějak odznačil diskuzi a nešlo to. Ale naštěstí mě v tom admini nenechali.  Olinko ani nevíte jak mě to mrzelo, že jsem  si toho nevšiml:-(

1 0
možnosti