Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vodní procházka nemá chybu, Pavlík prostě umí!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko moc děkuji:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Už jsem tam dlouho nebyla, pěkná vzpomínka, děkuji

:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni já moc a moc děkuji. Já tam byl několikrát, a stejně je to pokaždé tak nějak jiné.R^

0 0
možnosti
Foto

vody neni nikdy dost:-)...ta soustava dřevěných kanálů je tuším z mlýna v BÚ :-)

0 0
možnosti
Foto

Járo je to tak, prostě Jára zná a pozná. Jinak to tam bylo moc pěkný. Jen jsem nějak Járo neodolal ve vzpomínce právě na ten loňský povodňový rok. Prostě člověk si ani neumí představit co se může dít v tak malebném prostředí. Járo moc díky za návštěvu R^

0 0
možnosti
Foto

R^Je tu pár blogerů, kteří svými fotkami nikdy nezklamou, a jeden z nich je Pavel Vrba:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, já ti moc a moc děkuji za tak krásné ocenění, a ani nevíš, jakou jsi mi udělal radost. I dkyž se na druhou stranu stydím, protože  jsou tady jiní co umí a jsou moc dobří. Já se to učím, s menšími či většími vadami i pokroky. Prostě jako ve všem. Ale vždy  to dělám  s cílem, udělat někomu radost a dát tak možnost kouknout na něco hezkého než na svinstva a negativa. |Honzíku moc si toho vážím R^

1 0
možnosti

J16a14n 27Š46u32r13c

5. 11. 2014 14:51

Jako vždy Pavle - hezké. Perfektní video. R^

1 0
možnosti
Foto

Honzíku děkuju moc. Přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

Opět se mi moc líbí Vaše fotečky. Potěší oko a pohladí po duši. Děkuji.:-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Dášo děkuji moc. R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com