Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a Kuks ne? ten je skoro naproti :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, ten třeba bude taky ;-D;-D;-D;-DDíky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Honzo a děkuji za návštěvu. Vždyt jsme to slíbil a konečně se tam i dostal.;-D Ale babču jsem nestihl, musím to tam pořádně propátrat ještě jednou :-))))

0 0
možnosti
Foto

Dano moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti

J36a29n 26Š92u56r39c

4. 11. 2014 14:10

Ta místa jsou Pavle opravdu moc krásná. Mám na ně hezké vzpomínky a navíc jste viděl i mé fotky. Rád se tam vždy vracím, i když jsem už na Starém bělidle byl snad desetkrát. A možná i to je málo. Nenechám si nikdy v televizi ujít ani jedno zpracování Babičky, dívám se vždy a vždy znovu. I kniha je nádherná, nikdy mě nevadilo, že to byla povinná četba.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Honzíku, přesně tak jsou krásná a já se je snažím poznat v těch všech ročních obdobích. Pokaždé mají své vlastní kouzlo. :-)

2 0
možnosti
PK

Zdravím, Babičku od Boženy Němcové jsem četl asi 5x a stejně tak viděl i film. Bohužel se mi stále vybavuje "přebásněná pohádka" která začínala slovy : Na Starém bělidle nebylo jako obvykle co na práci. Sultán a Tyrl si........... No nevím, tenkrát v období puberty jsme z toho měli legraci, protože jsme význam knihy tak nějak nepochopili nebo pochopit nechtěli.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Pavle, no jo, vím o čem je řeč :-))))))) No jak to napsat : byli jsme mladší a svět nám ležel u nohou :-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, moc děkuji a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, MOC díky za tento blog. Krásně napsáno a při čtení jsem měla pocit, jako bych se tam právě ocitla a všude babičku, i její včeličky a děti tam prostě vidím;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko moc ti děkuji za návštěvu. I já tam mám pokaždé pocity. Byť by si tam člověk uvědomuje i ten reálný svět. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com