Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když člověka přepadnou děsy…..

a to nejen z říše fantazie, ale v běžném životě. Takový děs, to bývá hodně stresová situace. To znejistění, mnohdy vrávorající a nejistá chůze odnikud nikam, zděšené pohledy a zmražený výraz.

Když jsem dnes kráčel do práce narazil jsem na člověka, který právě prožíval právě jeden z takových děsů. Venku tma, pouliční lampy ozařující liduprázdné ulice, občas nějaké takové podivné zašramocení a uprostřed opuštěné ulice podivně pobíhající jedinec. Jde sem a tam, zmateně se rozhlíží. Pak se zastaví a skenuje celou ulici.
Co si budeme povídat, v kontextu té scény člověk neví, co se bude dít, obzvláště když všude kolem sebe slyšíme podivná hlásání o pohybu různých individuí.
Ta jeho zmatenost mě poněkud znejistila, co když mu není dobře a hledá pomoc? No jo, ale sami dobře víte, jak tohle bývá, někomu pomůžete a ještě to odnesete.
No tlačí mě čas, ale přeci jen raději chvilku počkám, co kdyby náhodou……
Po chvíli zmateného chování se ke mně neznámý přiblížil a cosi nesrozumitelného pod vousy pravil. Vůbec mu na tu dálku nerozumím a tak nevím, co si mám o něm myslet. Čím víc ho sleduji, čím více se blíží, tím více mám pocit, že ho cosi děsí.
Jenže mám pocit, že i já znám, ten podivný děs a podivné chování.
Podivný jedinec pár kroků ode mne, pronese mrazivou větu, která mé obdobné útrapy připomene: „ krucípísek, kam ta moje stará to auto večer zaparkovala".
Kolikrát i já jsem byl děsem napaden, třeba když u obchoďáku vylezl jsem jiným vchodem. Ono se říká, že ty místa jsou popsaná, jenže v reálném životě ztrácíme se vždycky. A ty vše skličující myšlenky, zda-li nám třeba auto neukradli, či jsme jen pozapomněli, kam jsme ho dali.
Vzpomínám si na děs, kdy má nešťastná známá zavolala, že přišla o auto, že jí ho ukradli když byla na nákupu. Tenkrát má rada byla okamžitá – na nic Blaženo nečekej a volej ochránce zákona.
Sedl jsem do auta s cílem ji osobně podpořít v krizi, když mi v půlce cesty telefon ohlásil, že prej je vše v pořádku, že jen vylezla jinudy a že její auto policajti na stejném místě našli.
 
A tak dnes poučen, když volá nějaká Bláža, hned se ji pozeptám, zda vůbec ví, kde zaparkovala.
A tak Vám všem přátelé, přeji co nejméně děsů a na závěr poučku poměrně jasnou. Jedete-li do obchoďáku, nespěchejte za slevami, ale pěkně si zapište, kde jste zaparkovali. A když Vaším miláčkem jedete večer, zanechte doma lísteček, kam jste to auto zaparkovali.

 

Autor: Pavel Vrba | středa 11.2.2015 11:05 | karma článku: 15,03 | přečteno: 343x
  • Další články autora

Pavel Vrba

Moji milí bakaláři,

dnes Vám budu vyprávět příběh kolegy z práce. Příběh, jehož autorem je sám život. Začátky mnohých bývají obyčejné a z počátku nezajímavé. Někdy však z prostých okamžiků vzniká hororový děj. Jako v tomto případě, kdy se ztratila

12.2.2024 v 19:00 | Karma: 17,03 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Jako volič, daňový poplatník, ptám se vrchnosti

kdy už přestane dělat z lidí hlupáky. Jako volič a daňový poplatník nestačím zírat. Ze všech těch podivností plných pokrytectví a neřešení života obyčejných lidí. Kolik jsem už slyšel úlisných a falešných prohlášení za 30 let.

5.2.2024 v 9:00 | Karma: 33,08 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Zima není vůbec nudná, naopak

a vůbec není černobílá, jak se možná některým zdá. Kolem nás lze spatřit tolik nádherných obrazů a detailů. Ta krása, má však svůj omezený čas.

25.1.2024 v 14:00 | Karma: 14,30 | Přečteno: 137x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

zapomenout na nějakej ten milión v kapse, to je přeci normální. Před lid předstoupí, ručičkama rozhodí a omluví se. To se přeci může stát komukoliv. Kdo ví, co je vůbec pravdy na tom....

22.1.2024 v 8:00 | Karma: 35,65 | Přečteno: 986x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Podivnosti myšlenek letošní zimy

roztodivná víra řidičů a cyklistů, u kterých bych zavedl tělesné tresty. Obrazy zimního počasí zamrzlé krajiny a nejspíše i mozkoven řady jedinců, pokud tedy vůbec nějaký mozek mají.

19.1.2024 v 19:49 | Karma: 15,90 | Přečteno: 299x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Klaus vystupuje k dvacátém výročí vstupu do EU. Vydá se opět i na Blaník

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  13:31

Přímý přenos Exprezident Václav Klaus vystoupí při příležitosti dvacátého výročí vstupu České republiky do...

Skotský premiér Yousaf po roce rezignoval, doplatil na rozchod se zelenými

29. dubna 2024  13:28

Skotský premiér Humza Yousaf v pondělí oznámil rezignaci. Po ukončení koaliční spolupráce jeho...

Jak se chystá převrat. V Německu začal proces s Říšskými občany

29. dubna 2024  7:35,  aktualizováno  13:22

Z členství v teroristické organizaci a z přípravy vlastizrádného aktu se od pondělka před soudem ve...

Vyšetřování Vrbětic končí. Nemůžeme očekávat spolupráci Ruska, řekl Rakušan

29. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  13:21

„Je prokázáno, že oba výbuchy provedli příslušníci ruské zpravodajské služby GRU. Jejich motivem...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com