Téma čistě jen pro muže?

Myslím si, že rozhodně ne. I když příznivců rychlých kol, vůně benzínu, burácení motorů určitě zajímá více nás, muže. A tak jsem neodolal a z romatiky jsem si nakrátko přebehl ke sportovní fotografii.

V zajetí rychlosti a burácení motorů

O víkendu jsem již po několikáté navštívil velkou motoristickou akci Rally show 2017, která byla pojata jako festival zážitků, při které si mohli návštěvníci  vyzkoušet například roli navigátora v závodním rallyovém speciálu se skokem přes most.
Celý program byl  doplněn statickými ukázkami automobilů v rámci Autosalonu, včetně možnosti otestovat si jízdní vlastnosti těchto nových vozů. 

Hlavním tahákem 9.ročníku Rally show bylo několik desítek závodních vozů, za jejich volanty se objevili známí i méně známí jezdci, jako je například, Karel Macek s vozem Porsche 997 GT 3, Antonín Tlusťák se Škodou Fabia R5, Martin Vlček s vozem Peugeot 206 Kit Car, Václav Švec s vozem Subaru Impreza STI, Silvestr Mikuláštík se Škodou Octavia WRC a mnoho dalších.

A tak přináším pár fotografií, z právě skončeného Rally Show 2017, který se konal v sobotu na královéhradeckém letišti.

Rally Show 2017

A i já jsem se stal celebritou, to když se se mnou chtěl vyfotit jeden závodník. A já si toho moc vážím.

 

 

Autor: Pavel Vrba | pondělí 15.5.2017 8:15 | karma článku: 20,39 | přečteno: 431x
  • Další články autora

Pavel Vrba

Moji milí bakaláři,

12.2.2024 v 19:00 | Karma: 17,03

Pavel Vrba

Zima není vůbec nudná, naopak

25.1.2024 v 14:00 | Karma: 14,30

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

22.1.2024 v 8:00 | Karma: 35,65

Pavel Vrba

Podivnosti myšlenek letošní zimy

19.1.2024 v 19:49 | Karma: 15,90