Paromilové a jiní milové I.

Ačkoliv jsme měl tento víkend poměrně časově náročný neodolal jsem, aby se nezaskočil podívat do královéhradecké metropole, středu města Hradce Králové na akci, kterou provázeli nějací zvláštní paromilové.

To slovo samo osobě je velmi zajímavé. Po zjištění místa srazu jmenovaných milů, kráčel jsem opravenou a zmodernizovanou labskou náplavkou k místu jejich srazu. Již z dálky ucítil jsem klasickou vůni kouře, která může vycházet jen ze spalin dřeva a uhlí. A čím víc jsem se přibližoval tak jsem zřetelněji slyšel podivné syčení a pobrukováni.
No, ale co se to vlastně děje?
Já už to vím, a tak se o to své pátrání s Vámi rozdělím.
 

Tak to vše musím blíže prozkoumat. A tak se do víru dění mezi paromili vydávám.

A jak tak koukám, na tu slávu všelijaké panstvo různými kočáry přijelo.

A na samotný závěr první části, přináším obrázek věci prazvláštní.  No co to vlastně je a k čemu je to dobrý, jezdit furt do zatáčky.

A tak na samotný závěr této části, snad jen slib, že v té další části, podívám se  na nějaké ty hasičské stříkačky.
A že se máte na co těšit, tak to Vám rád garantuji.

 

Autor: Pavel Vrba | neděle 30.8.2015 17:00 | karma článku: 17,83 | přečteno: 346x
  • Další články autora

Pavel Vrba

Moji milí bakaláři,

12.2.2024 v 19:00 | Karma: 17,03

Pavel Vrba

Zima není vůbec nudná, naopak

25.1.2024 v 14:00 | Karma: 14,30

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

22.1.2024 v 8:00 | Karma: 35,65

Pavel Vrba

Podivnosti myšlenek letošní zimy

19.1.2024 v 19:49 | Karma: 15,90