Podzimní toulky - prasata a prasátka

Každý den jsem na své cestě obklopen prasaty a prasátky. Stejně, jako je tomu ve všem - některé mám rád, některé nechápu a některé nesnáším. Nesnáším zejména ty prasata dvounohá, namachrovaná a hloupá a o jejichž existenci se bohužel přesvědčuji každý den.

Ale ta čtyřnohá prasata a prasátka -  na ně je radost pohledět, obzvláště když je člověk může pozorovat v krásném prostředí v klidu a bez spěchu.
A tak jsem se vydal na jedno místo, kde údajně jedna prasečí rodina žije.

A cesta za prasečí rodinkou je příjemná a romantická

Nevím proč, ale všude vidím barvy podzimu

Ještě že se v našich životech objevují ty cesty a cestičky vedoucí nás za poznáním

No, ale kde máme tu velkou rodinku?

 

Jo už je vidím, první zvědavec

A jak tak koukám, zvědavost - to není záležitost člověka

A moje osoba nejspíše vyvolala velký zájem a já nemám žádný pamlsek

Na druhou stranu potrava je potrava a takových jako jsem já vidí spousty...

Ale naštěstí, jeden zvědavec je nhrazen dalším

Jen si říkám, zda-li jsem se nezdržel přespříliš, kdo vlastně umí v těch výrazech něco vyčíst

A tak nejspíše nastává čas rozloučení

 A tak se milá prasátka mějte pěkně, mě čeká cesta zpět

A přitom všem putování na jedno moudro přišel jsem.
Dvounohá a čtyřnohá prasata nejspíše nepůsobí u sebe. Nikde jsem totiž  stopy toho dvounohého nenašel.

 

Autor: Pavel Vrba | pátek 10.10.2014 17:21 | karma článku: 17,56 | přečteno: 416x
  • Další články autora

Pavel Vrba

Moji milí bakaláři,

12.2.2024 v 19:00 | Karma: 17,03

Pavel Vrba

Zima není vůbec nudná, naopak

25.1.2024 v 14:00 | Karma: 14,30

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

22.1.2024 v 8:00 | Karma: 35,65

Pavel Vrba

Podivnosti myšlenek letošní zimy

19.1.2024 v 19:49 | Karma: 15,90