Pavel Vrba

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com

 

Pavel Vrba

Horor, co povstal z mlžného oparu.

K tomu, když si ještě pomyslím, že k tomu došlo vlastně díky mé vlastní iniciativě. Ach jo. Na druhou stranu, zase kdyby k tomu nedošlo, neuvědomil bych si, jaké existuje propojení mezi jízdou autem v mlze, úklidem a nákupem.

18.11.2017 v 14:15 | Karma: 15,10 | Přečteno: 378x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Kterak se pí. Columbová rozhodla řešit společenské nešvary.

Včerejší den pro mě byl poněkud náročnější, nejen díky cestování, ale i celodennímu jednání. A tak, když jsem se vracel zpět, těšil jsem se na svůj oblíbený relax a především, nějaký chutný pokrm.....

22.9.2017 v 11:45 | Karma: 21,85 | Přečteno: 830x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Horor na horách, aneb jak jsem se málem ztratil.

Prostě jsem se ztratil a plně si zatím stojím. Vím, že to není úplně „IN“, protože dneska frčí dělat ze sebe odborníka ve všem a na vše. Já si ale spíše lebedím ve všech svých nedokonalostech a nedostatcích.

20.9.2017 v 18:30 | Karma: 19,52 | Přečteno: 633x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Život ve dvou, aneb kdy už si to konečně přečteš.

pravila při dnešní cestě na nákup má drahá pí. Columbová. A mě v hlavě proběhla myšlenka o tom, jak jsem neskutečně hloupej a taky měkkej.

1.8.2017 v 12:30 | Karma: 18,83 | Přečteno: 796x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Fakt miluju ty domácí práce.

Všechny průšvihy v domácnosti, počínající narušením klidu a odpočinku, začínají podobně. Například větou: Já jsem si myslela, že by bylo krásný, kdyby... Mnohdy pak nastává slet neřízených událostí.

20.4.2017 v 13:30 | Karma: 20,71 | Přečteno: 703x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Nastal čas zákeřně změnit image.

Taková image, to je teda věc. Obvykle se spojuje s lidskou snahou o provedení vlastní změny, prostě vypadat třeba lépe a přitažlivě. V některých případech se však tato snaha změní v tragikomedii.

11.4.2017 v 9:15 | Karma: 15,85 | Přečteno: 780x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Povstaňte, přichází Pat a Mat.

Mohl bych rovněž napsat: „Když se naplňují obavy a já Vám to říkal, já Vás na to upozorňoval“. Je zajímavé sledovat průběh něčeho, u čeho jeden ví, co může přijít, zatím co druhý, to neví a neumí si to představit.

5.4.2017 v 17:45 | Karma: 16,41 | Přečteno: 568x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

To jsem to zase schytal.

Člověk si myslí, že na něco odpoví vtipně a hnedle je zaděláno na malér. A když o tom tak přemýšlím, začínám hodně závidět filmovému hrdinovi poručíku Columbovi. Vždyť má v podstatě od své báby pokoj.

4.4.2017 v 18:50 | Karma: 23,15 | Přečteno: 843x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Fakt se zase cítím bejt přímo vohroženej.

Prostě jsem ve stavu, který by se dal označit klíčovými slovy: nespokojenost, podlost, frontální útoky, lišácké jednání a otravování, lákadla a odolávání.

31.3.2017 v 10:10 | Karma: 19,89 | Přečteno: 616x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Byl jsem bestiálně a zákeřně sesazen z funkce.

A bylo to velmi rychlé a nečekané. To si člověk léta zakládá na své image, stále se snaží zdokonalovat a zlepšovat své schopnosti a dovednosti. A najednou... jako blesk s čistého nebe přijde onen pád.

29.3.2017 v 20:18 | Karma: 21,10 | Přečteno: 1998x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Nad mým uměním stahují se mračna.

Nic naplat, že se nám venku probouzí jaro. První sněženky vydávají světu na odiv své květy a dny začínají být prosluněny slunečními paprsky. Toto období má však ještě jeden rozměr a to návrat všech těch venkovních prací.

5.3.2017 v 19:35 | Karma: 18,73 | Přečteno: 482x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

V tuto chvíli mě bude asi hodně lidí nenávidět.

A nemůžu se tomu divit, protože si o to v tuto dobu přímo koleduji. Co nějaký EET, Zeman, Putin, Trump či jiní politici. Tohle je v tuto chvíli mnohem třaskavější téma.

2.3.2017 v 19:00 | Karma: 28,84 | Přečteno: 2089x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

No, jak jsem mohl bejt zemědělec aneb od hnojníka do Evropy.

No na druhou stranu jsem nebyl ani tak zemědělec, spíše takovej malej zahrádkář. Znáte to sami – život na vsi, kus pozemku rozdělenýho na ornou a travnatou plochu. Na travnaté části se to občas hemžilo nějakejma těma ptákama – husama a slepicema. No a když nebylo ptactvo, tak se chovali králíci. No já to stejně pak nejedl, protože jsem tomu musel dávat ména a tak nějak jsem k tomu měl citovej vztah. A bujné traviny jsme sekali a sušili. Vobčas se přitom závodilo se všema těma okluzníma frontama, nezřídka končící deštěma.

20.4.2015 v 15:17 | Karma: 16,39 | Přečteno: 558x | Diskuse| Osobní

Pavel Vrba

Zednická lžíce, malířská štětka, citáty a rčení.

Cihly,beton,malta,lepidla a barvy a k tomu podivná slovní spojení v citátech a rčeních. A souvislosti? Dle mého veliké, už jen proto, že když člověk něco dělá, nesedí mu rozum. Mnohé citáty obsahují moudrá životní poznání, které posuzujeme podle vlastních zkušeností a prověřená předáváme dalším generacím. Třeba jako jedno od pana Wericha : „Člověk přišel na svět proto, aby tady byl, pracoval a žil. Jen moudrý se snaží náš svět postrčit dál, posunout výš. A jen vůl mu v tom brání.“

16.3.2015 v 15:03 | Karma: 18,26 | Přečteno: 911x | Diskuse| Osobní

Pavel Vrba

Tak se mě to usadilo ….

ve voku. Tedy gramaticky správně „ v oku “, abych zbytečně nepřiváděl do infarktu strážce jazyka českého.

17.7.2014 v 10:45 | Karma: 8,53 | Přečteno: 442x | Diskuse| Letní povídka

Pavel Vrba

Tak se nám ty prasata stále objevují

Nejen v přírodě, ale i ve městě potkáme prase. Známe to všichni, tu a tam nepořádek kolem domů, poházené odpadky na ulicích, cestách, černé skládky v lesích. Poničené fasády, vyvrácené koše na odpadky, vyvrácené informační tabule.

16.7.2014 v 16:09 | Karma: 28,56 | Přečteno: 1481x | Diskuse| Společnost