Pavel Vrba

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com

 

Pavel Vrba

Dokud nám poteče voda z kohoutku, bude to dobrý

nebo ještě lépe řečeno, dokud nebudeme ústy rýt zemi. Je u nás sucho. Stačí v těchto dnech zasunout rýč do země a člověk zjistí, že je do 30 cm zem vyprahlá. A šaškové za mikrofony rádií, vypouštějí do éteru hloupé slogany:

18.4.2019 v 8:00 | Karma: 34,14 | Přečteno: 1356x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Nedělní ohlédnutí – mnohé poznání

Uplynulý týden, ač se tak nezdál, byl plný zážitků, důležitých zpráv a poznání. Když jsem až do dneška, sledoval celosvětové politické události, nad všemi pro mnohé je uspokojení nad prezidentskými volbami u našich sousedů.

31.3.2019 v 12:45 | Karma: 11,70 | Přečteno: 261x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Svět pohledem šestiletého chlapce

Co je na tom asi tak zajímavého, když je kolem nás tolik aktuálních témat? pomyslí si řada čtenářů blogů. Pro mě osobně se však pohled tohoto chlapce stal osudový. Je totiž obrovským poselstvím, přesahujícím až do dnešní doby.

26.3.2019 v 16:15 | Karma: 17,29 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Nedělní ohlédnutí – otevření sezóny Muzea války 1866

Rok 1866 pro mnohé již dávné a zapomenuté časy. Vždyť se ve společnosti vytrácí vzpomínky a chápání souvislostí na mnohem mladší události. Stejně tak, jako důsledky historických událostí.

24.3.2019 v 11:45 | Karma: 18,16 | Přečteno: 521x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Třicet minut, které ovlivnily i náš život

Co je vlastně 30 minut proti věčnosti? Stojí vůbec za to, otvírat článek s takovým názvem? Nedávno jsem v jedné anketě položil otázku: Co všechno se dá zvládnout za 30 minut? A bylo to zajímavé.

5.3.2019 v 17:50 | Karma: 23,28 | Přečteno: 817x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Tam někde, kde práchnivějí kosti mrtvých

na jednom pomyslném ostrůvku, zahaleného do černobílého hávu. A čím víc, jsem se blížil k onomu místu, pociťoval jsem vzdálené doteky minulosti a čím dál zřetelněji, rozpoznával zvláštní siluety.

22.2.2019 v 12:00 | Karma: 19,72 | Přečteno: 388x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Tam, kde se krev smíchala se zemí

Je to už 153 let. Doba, kdy vyčpěl zápach střelného prachu a rozkládajících se těl. Příliš dlouho od dnešní doby, plné hojnosti. Kdo by se tím zabýval. Možná snad, pár návštěvníků, co navštíví Baterii mrtvých.

18.2.2019 v 8:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 597x | Diskuse| Fotoblogy