Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tome, moc děkuji za návštěvu a zdravím.R^

0 0
možnosti
ZK

Díky za zastavení se, ohlédnutí a vzpomínku. Vzpomínání zpomaluje zapomínání a to je něco, ač se někdo ušklíbne, co je nám třeba.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, děkuji Vám za návštěvu a krásný výstižný komentářR^R^R^

1 0
možnosti

J59a80n 32Š40u38r62c

22. 10. 2019 20:30

Pavle jako vždy hezké fotky.

1 0
možnosti
Foto

Jene, moc děkuji za návštěvu a komentář a přeji krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Jirko, po delší odmlce zdravím a děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

J53a23n 59Š79i32k

22. 10. 2019 19:20

Nádhera Pavle. Jsem rád, že tu jsi, protože to místní blogerské prostředí kultivuješ svými fotografiemi i slovy. Hezký podzimní večer Ti přeji

5 0
možnosti
Foto

Jene, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. No teď jsem měl nějak méně času, snad to napravím.

1 0
možnosti
KL

Chtěla jsem položit otázku, kde jste byl...Vy jste byl tam, kde je krásně. Díky.

5 0
možnosti
Foto

Paní Karlo, moc Vám děkuji za návštěvu a krásný komentář, který mě potěšil. Přeji Vám krásné podzimní dny plné barev.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com