Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

podzim se Ti povedl:-)R^

0 0
možnosti
LM

Dobrý večer Pavle, moc pěkné.R^ A souhlasím, že podzim je opravdu moc hezký.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, nejen podzimní emoce přímo na člověka dýchají.R^

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za návštěvu a krásný komentář. Přeji Vám krásné podzimní dny

0 0
možnosti
Foto

Kochám se barvami podzimu, hlavne, když jedu v autě. Naštěstí jsem zatím nedopadla jako pan doktor.;-D

Pěkný, moc.R^

1 0
možnosti
Foto

Šárko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Jsem rád, ýe zvládáš kochání bez nehody ;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, ráda tě tu vidím...podzim miluju!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a komentář. No to víš, došlo u mě ke změnám a tak to je časově vypjaté.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásný...moc krásnýR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Karma, Pavle! Za velice pěkné, citlivé fotografie a za stejně citlivý komentář. Jsem přesvědčen o tom, že podobná smutná místa nás varují. Nikdy žádná válka, byť by se tvářila jako nanejvýš "spravedlivá" a třeba "nároky nějakého národa takzvaně spravedlivě uplatňující" nepřinese cokoliv dobrého. Přinese zase jen smrt, utrpení obyčejných lidí, žen a dětí, ničení a hřbitovy. Vojáci jsou tu od toho, aby lidi před ničením a vražděním chránili..

2 0
možnosti
Foto

Marku, velmi ti děkuji nejen za návštěvu, ale i za krásný a výstižný komentářR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, na podzim jsou barvoslepí o hodně ochuzeníR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, moc moc díky za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Krásné - a smutné fotografie, Pavle.... Vím, kde to je. Ty pomníky, ukryté v lesích, připomínají osud mladých mužů, kteří padli v nešťastné prusko - rakouské válce (1866). V těch místech je zvláštní atmosféra, vyvolávající pocit melancholie a smutku nad spoustou zbytečně zmařených lidských lidských životů - vojáků, kteří tam bojovali muž proti muži, často na bodáky. Nešťastní chlapci, nešťastné jejich matky. Díky za připomenutí.

2 0
možnosti
Foto

Mirko, co dodat, vše jste napsala. A tak Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i všechny napsaná slova.

0 0
možnosti
RP

Krásné podzimní fotky a zajímavé mistoR^.

1 0
možnosti
Foto

Radko, zdravím a moc děkuji za návštěvuR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com