Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I37v58a 12M94a43r43k74o59v22á

31. 7. 2019 10:07

Krásné. DíkyR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásné osobní vyznání...mám husí kůži...R^V

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc děkuji

0 0
možnosti
DT

R^ Napsal jste to moc hezky R^

1 0
možnosti
Foto

Dani, moc děkuji za návštěvu a především komentář, který je pro mě posilou.

0 0
možnosti
TG

R^R^R^ Milý Pavle, díky za velmi hluboké a krásné zamyšlení, umocněné Tvým žalem ze ztráty Tobě blízkého člověka. Příjmi prosím moji upřímnou soustrast.

1 0
možnosti
Foto

Tome, velmi si vážím tvých slov a návštěvyR^

0 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji

0 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji

0 0
možnosti
Foto

R^Nevím co napsat, mnohé už bylo řečeno.

TakžeR^ a myslím na vás.

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc děkuji R^

0 0
možnosti
Foto

Vše už bylo napsáno. Hluboká úcta a respekt. R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, děkuji Vám za napsaná slova.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, po krátké zastávce doma na blogu konstatuji R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com