Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vůbec nevím co říct, neboť ve srovnání s blogem to bude plytké... Snad jen- Držte se.

1 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji za každé Vaše napsané slovoR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za procítěná a moudrá slova. Ty pomníky po beznadějné bitvě v prusko- rakouské válce 1866 na mne působily velmi depresivně (výlet do Turnova a okolí) tolik padlých mladých mužů a chlapců. Zajímavé je, že po každé podobné bitvě a válce, si všichni říkají, že se to již nikdy nesmí opakovat - ale za čas se to stane opět, a často i v hrůznější podobě. RvA pokud se Vám v poslední době stalo něco zlého, utrpěl jste snad ztrátu blízkého člověka, přeji Vám hodně síly. Každého z nás to bohužel někdy potká - cítím s Vámi.

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc děkuji za návštěvu a komentář, ale i slova útěchyR^

0 0
možnosti

Pavle, kdo jiný by to mohl napsat tak procítěně, s úctou a tedy, i když smutné téma, tak krásně.

Přeji Ti hodně sil!

1 0
možnosti
Foto

Milá Maruško, velmi ti děkuji za krásná slova

1 0
možnosti
Foto

Pavle, je dobře, žes to napsal, hluboká úctaR^V

4 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji, jak jsem napsal, psalo se velmi těžce

1 0
možnosti
JB

Málokdy jsem tu četl něco, co by se tomuhle blogu vyrovnalo.. Díky R^

4 0
možnosti
Foto

Jaroslave, velmi Vám děkuji za krásná slova, která jsou pro mě v těchto chvílích posilou a povzbuzením. Děkuji Vám za ně.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc obdivuji, že jsi v těchto pro Tebe tak smutných dnech zveřejnil blog, který si zaslouží nejvyšší ohodnocení. R^ Napsal jsi to skvěle a všechny paralely k dnešku jsou i mými myšlenkami. Je to další z kvalitních blogů, ke kterým se budu ráda vracet.

4 0
možnosti
Foto

Zdeničko, já ti moc, moc děkuji

0 0
možnosti
Foto

J78a44n 37Š62i61k

3. 7. 2019 9:06

Pavle, dlouho jsem od nikoho tak procítěný článek na toto nebo podobné téma nečetl! Máš v něm emoce, je mi jasné proč...Skvěle napsáno R^

5 0
možnosti
Foto

Honzíku, moc ti děkuji, nejen za přečtení a komentář, ale především za pochopení, kterého si moc vážím.R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com