Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Píšu psace do sešitu a blocku. A to velké "l" je záludné. Ale hned jsem věděla.

Když nepremyskim, píšu automaticky bez chyb, ale běda, když se zastavím a přemýšlím, jestli to Mám dobře... ;-D

Karma!

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já ho znám, ale raději ho píši tiskací, nelíbí se mi totiž. I zbytek píši tiskacím písmem, pro čtenáře "čtenější." R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za přečtení a komentář R^ já škrábu jak kocour

0 0
možnosti
ND

Tak v tuhle nekřesťanskou hodinu z postele nevstanu, ale hned ráno to zkusím, Pavle. Dobrý postřeh. :-)

1 0
možnosti
Foto

Nadi, moc děkuji za přečtení a komentář R^R^

0 0
možnosti
Foto

J19a27n 95A97n86d32r18l98e

26. 4. 2019 21:55

ja ho umim... Tobe R^ za blog :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za přečtení a komentář a gratuluji R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, teď jsi mě dostal! Musela jsem si ty klikyháky napsal na stůl;-DJá, pokud píšu, tak jedině L tiskací, zrovna tak Z, protože se mi to pletlo už na základce. Dobrej postřehR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za návštěvu a komentář, ale musím se legce ohradit, neb ten postřeh byl pí ColumbovýR^

1 0
možnosti

Protože psacím písmem píšu úděsně, píšu raději hůlkovým. A tam to L mám asi tak:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, já když musím, tak taky raději tiskací a tobě mocc děkuji za návštěvu i komentářR^

1 0
možnosti
Foto

:-)no, umím, ale mrkla jsem se pro jistotu, jestli jo. A jo!R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc díky za nakouknutí a komentář a tvému umu uděluji velkou jedničku a ještě větší hvězdičku.R^

0 0
možnosti
Foto

Já Vás možná překvapím.

Někdy koncem 70. let už tehdy na Ministerstvu školství pojal šílený nápad, zavést změnu. Týkala se právě psaní velkých písmen.

V tehdejším Mladém světě dokonce vyšel článek s ukázkami, jak bude nový "krasopis" vypadat. V principu šlo o to, aby se všechna velká písmena dala napsat elegantně jedním tahem.

I nelenil jsem a řekl si, že si udělám fóra a ten nový styl se naučím. Byla to dřina, ale dal jsem to, neb jsem byl ještě mladý.

Od té doby píši unikátním písmem, které se zřejmě krom mne nikdo jiný nenaučil. Celý projekt byl totiž posléze zrušen!

Ovšem, co se v mládí naučíš... Díky tomu nemám problém s psaním velkých písmen, protože když něco dělám, tak poctivě. Čímž netvrdím, že Vy nebo paní Colombová nikoli - berte to spíše jako zajímavost, to s tím unikátním písmem.

Vám i všem ostatním hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Martine, předně Vám děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž krásný komentář. Martine, já to beru jako zajímavost, naopak jsem za ten Váš komentář rád. Martine přeji Vám krásný večer i víkendR^

0 0
možnosti
Foto

Tak psát psací ještě zvládám, jen to přečtu jen já. Někdy.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, moc díky za návštěvu i k tvému umu, který já ttak nějak nemámR^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, díky Vám za reakci. ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com