Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

NO CO NO, takových politiků máme hafo.

2 0
možnosti
Foto

Co mě zaráží Pavle nejvíc , že podle toho co Seznam píše jedná se tam navíc o pračku peněz pro politiky.... Nevím, jestli je kolem p. fialy víc naivity , nebo úmyslů....

4 0
možnosti
Foto

Filipe, zdravím a moc děkuji za návštěvu. Taky mě to štve, protože snadno se šlape po lidech dole. Uvidíme, co z toho ještě bude.

1 0
možnosti
Foto

Neumí si udělat pořádek ani ve vlastních financích, ale na funkci premiéra si troufá.....

5 1
možnosti
Foto

Martino, zdravím a děkuji za návštěvu. V jeho případě plně platí zametání vlastního prahu.

2 0
možnosti
Foto

A zase máme nejméně na týden o čem žvanit a mlátit prázdnou slámu. Jak typicky české.

2 6
možnosti
Foto

Pane Kindle, děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Já mám pocit, že politik od jisté úrovně žije v jiném světě. Kázat vodu a pít víno berou jako samozřejmost a pak se divit, že se ti, co pijí vodu diví. Za článek karma

10 0
možnosti
Foto

Pane Buriane, děkuji za návštěvu a diskusní příspěvek, ke kterému není co dodat

1 0
možnosti

Nějak jsem z toho nepochopil, proč se řeší Fialovo daňové přiznání až teď, když z Podnikatelské družstevní záložny vystoupil už v roce 2020, kdy ještě nebyl premiérem. Jinak je samozřejmě jasné, že každý vysoký politik by si měl ověřit, jaký charakter mají jeho uložené finance a všechny řádně zdanit. Výmluvy typu "já nevěděl" si může dovolit nějaký Franta z Horní Dolní.

4 0
možnosti
Foto

Pane Šťastný, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i komentář. Já obvykle politiku nekomentuji, protože je plná negativ. Ale jako občana mě nadzvedlo, že politik, premiér by měl jít příkladem, mluví o poctivosti toto udělá. A přesně jak píšete, výmluvy jak Franta z Horní Dolní, který není premiér a nerozhoduje o životě milionů lidí.

4 0
možnosti
Foto

No, mne ale třeba mnohem více trápí "finančně negramotný" premiér, který neví, že družstvo rovná se podíl, ono to pak mnohé z finančních rozhodnutí vlády...osvětluje :)

11 0
možnosti
Foto

Karle zdravím a děkuji za návštěvu a diskusní příspěvek

1 0
možnosti
RP

A co na to třeba Milion chvilek? Při minulé vládě tak aktivní a hlidající každý její krok. Ještě se tak probrali ze spánku kvůli Blažkovi, ale slabě.

9 0
možnosti
Foto

Radko, co k tomu dodat. Asi spí

3 0
možnosti
AL

Hurá, zase budou mít babišovinky týden o čem psát, žeANO. Aspoň se trochu pozapomene na kšefty a aféry pana nemajitele

1 8
možnosti
Foto

Pane Lisovský, děkuji za návštěvu a Váš názor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com