Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásne fotografické i slovné metafory

1 0
možnosti
Foto

Janko, moc děkuji

1 0
možnosti
Foto

Pavle, nevidím do UMĚLÉ INTELIGENCE, jsem zvědav, co špatného se z toho vyklube. Hezkej den!

1 0
možnosti
Foto

Horstíku, kdo ví. Měj krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

J50a77n 44Š35i13k

15. 1. 2024 20:02

Pavle, nejen Tvé fotky, ale i všechna Tvá slova mají duši. Krásný večer

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Honzíku a moc děkuji za návštěvu moc si toho vážím

0 0
možnosti
Foto

Radko zdravím a moc děkuji za návštěvu. Jinak ta brána je v Hořicích. Psal jsem o ní zde: https://pavelvrba.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=705279

1 0
možnosti
RP

Zpětně jsem si blog přečetla, má to logiku Hořice byly vždycky spojované s Sochařskou školou..kdo ví zda tam ještě je?

1 0
možnosti
RP

A povedlo mohu potvrdit . Zeptám se... odkud je ta krásná brána na prvních fotografiich?

0 0
možnosti
JT
Foto

Honzo, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentýř, který mě potěšil. A neboj, zůstanu svůj.

0 0
možnosti
Foto

+ p.s.: Až skvěle se vyjádřil k Vašemu článku p.V.F.

1 0
možnosti
Foto

Jirko děkuji ti za návštěvu a máš pravdu pan V.F to napsal moc hezky

0 0
možnosti
Foto

Pane Pavle, je to bohužel tak jak píšete. Také tomu dnešnímu světu, který sklouzl do povrchnosti a banálnosti, přestávám rozumět. A to nejen co se týká umění, malování, fotografování, ii, hudbě, písemnému projevu, ale i ostatním lidském konání. Neumím své pocity tak hezky popsat jako Vy, ale souhlasím s Vámi. A netuším jak to bude pokračovat dál, ale bojím se, že to lepší jsme už zažili - a nejen my, ale snad i celý svět. A to ani nechci přemýšlet o prorockých slovech mnohých prognostiků, historiků a sociologů, - kteří tvrdí, že naše civilizace již dosáhla vrcholu, a hrozí ji pád, tak jako všem vyspělým civilizacím v minulosti. Je mi z toho smutno... A také z toho, že si dnes už málokdo váží poctivé lidské práce, a jakékoliv lidské činnost, která je dělána s láskou a se zaujetím. Nechci. vi ale být pesimistka. Děkuji i za Vaše krásné černobílé snímky, které mě potěšily. Svět je stále krásný, ale jen pro toho, kdo umí krásu vnímat- všemi smysly. Karma.

2 0
možnosti
Foto

Mirko, děkuji Vám nejen za návštěvu, ale i za diskusní příspěvek. Jsem moc rád, že Vás ty fotografie potěšily.

0 0
možnosti
VF

Dobrý den. Skládám poklonu Vašemu pocitově pocitovému příspěvku a dovolím si připojit se k názoru, že jsem pocitově rovněž zůstal viset v jiné době. Nejspíš to bude věkem a jak říká jeden název mého oblíbeného filu "Lepší už to nebude". Elektronické vymoženosti pronikající do jakéhokoliv oboru lidské činnosti a existence mění svět. Způsoby, jakým budou v rukou svých uživatelů použity a využity nelze v podstatě ovlivnit, stejně jako atavistické spektrum veškerého lidského chování. Podobně jako ve výtvarném umění vidím, jako dlouholetý "hospodský hráč" jak se elektronické "fígle" vloudily do ovládání např. klávesových nástrojů, kde totální neumětel může hrát jedním prstem. Ale to je lidem v hospodě úplně šumák. Vše co bude možné využít bude využito, bez ohledu na to, jak to bude hodnoceno a přijímáno.

4 0
možnosti
Foto

Pane Václave, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i diskusní příspěvek se kterým nelze než souhlasit. A také Vám přeji zdraví, ale i krásné chvíle u toho, co člověk dělá srdcem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com