Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Posielam pozdrav zo Slovenska

1 0
možnosti
Foto

Janko posílám poděkování za návštěvu a pozdrav na Slovensko

1 0
možnosti
Foto

Propadáte blbé náladě jako KAŽDÝ člověk?

Špatně vnímáte prostředí, protože jí nepropadá každý člověk. Např. já jí nepropadám.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, zdravím Vás a gratuluji k tomu nepropadání A děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko zdravím a děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
RP

Napsal jste to pravdivě, nikdo se nemůže urazit. Občas při začátku projevu našeho pana premiéra se ujišťuji, že za něj nezaskočil imitátor Jablonský .

2 0
možnosti
Foto

Radko, předně děkuji za návštěvu, ale i diskusní příspěvek. A s tím Jablonským to je fakt

0 0
možnosti
Foto

J54a73n 93Š59i32k

7. 1. 2024 12:32

Díky za pěkné povídání, jak to umíš jen Ty. Co se týká politiků, od nich nic neočekávání a nepotřebuji aby mi říkali, co mám dělat. Jakmile bych se dozvěděl na onom večírku, co se kousek od nás stalo, zvedl bych se a šel. Daleko více než Jurečka mě proot mrzí Ti, kteří se bavili a tančili do půlnoci. To je totiž to, v čem my Češi poslední dobou tak vynikáme. Dám ruku do ohně, že jsou to Ti sání, kteří na Sikvestra křičeli o svobodě a odpalovací petardy a teď budou vykřikovat: no my tam byli, ale když nám ten Jurečka nebakázal ať jdeme domů! On za to může. Jasně, určitě. Politici jsou jen to, co si jejich národ zaslouží. Hezkou neděli

2 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Honzo a děkuji nejen za návštěvu, ale i tvé vyjádření. A přeji ti klidnou byt by mrazivou neděli a krádné dny.

0 0
možnosti
Foto

P.S.: ,, ... Na Nirvanu, na Olymp,

na nebe nevěřím.

Když někdo svět pomlouvá,

vždycky láteřím.

Nestojím o nekonečno

s hvězdami všemi.

Stačí mi pár krásných let

někde na zemi.

Když já vám povídám,

že je nebe na zemi,..."

1 0
možnosti
Foto

Karma, milý pane Pavle, a velká. Za první část, za rozbor situace ve které se dnes nacházíme, za druhou část, abychom nepřestávali vnímat krásu kolem nás, za zajímavé snímky doprovázející článek, i za moudrá slova statečného člověka, letce a spisovatele, A. de Saint Exupéryho. A k té první část jen tolik. Měla jsem o hodně starší dobrou přítelkyni, ( bohužel už nežije), která říkávala: "Co nepotřebuji, to nemusím mít". A měla pravdu. Člověk k životu opravdu potřebuje málo. Rozumný člověk nepotřebuje spoustu zbytečností, anebo stále měnit věci, které doposud dobře slouží. Já také nekupuji to co potřebuji, nehodlám krmit nenasytnou hydru, která si žádá víc peněz z našich kapes. A ti naši nerozumní politici? Škoda mluvit. Včera jsem sledovala na slovenské stanici 1: pohádku s názvem Kamenné srdce, která bylo mladíkovi, který si kvůli penězům nechal vyměnit své dobré srdce za kamenné, a přitom mě napadlo, že ti naši čelní politici asi také mají kamenné srdce. Kdyby ho neměli, nemohli by se cha ovat tak, jak se chovají. Nemohli by přece dovolit, aby lidé přicházeli o práci, kterou milují, a neničili to, co by mělo být pro ně, ale hlavně pro naši zemi, svaté. Zavírání starých tradičních provozoven, skláren, porcelánek, prodávání ostravských hutí až komusi z Indie a podobně. A to vše jen kvůli penězům? Člověka až bolí u srdce srdce když na to pomyslí. Bořit, vážení, to dovede každý, ale stavět, budovat a pečovat o tradiční výrobu málokdo. O dalším se zmiňovat nebudu. Váš článek je, pane Pavle, pravdivý a napsaný od srdce, od začátku až do konce. Ještě jednou vám za něj děkuji a přeji Vám do nového roku 2024 hlavně hodně zdraví, štěstí a životní pohody.

4 0
možnosti
Foto

Milá Mirko, velmi Vám děkuji nejen za to, že jste si udělala čas a navštívila mě, ale i za nádherný diskusní příspěvek, ve kterém je v podstatě řečeno úplně vše. Nechtěl jsem svým veřejným postojen být jen negativní, ale i napsat alternativu ke všemu dění. Oni ti naši předci věděli a my to tak nějak pozapomněli. Mirko i Vám přeji v roce 2024 a lketech dalších vše krásné, zdraví, štěstí a spokojenost.

2 0
možnosti
Foto

Pane Svatopluku, děkuji Vám za návštěvu a přeji krásnou a klidnou neděli.

0 0
možnosti
Foto

Horstíku, moc děkuji za návštěvu a přeji klidnou a krásnou neděli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com