Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, krásně jsi to napsal

1 0
možnosti
Foto

Jitko, rád tě zde potkávám a moc děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
LM

moc pěkný článek. taková domácí pohoda... dokud ji máme je dobře na světě. Malé domácí štěstí.

2 0
možnosti
Foto

Lucko, moc děkuji za návštěvu a krásný diskusní příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Cukroví je buď málo (po rozdání vzorků příbuzným a kamarádům nezbyde skoro nic), nebo moc (vydrží do února). Druhá varianta má však tu výhodu, že se celý leden nemusí péct.

1 0
možnosti
Foto

Klárko a to máš zase pravdu, ještě lze využít mrazák

1 0
možnosti
RP

Pro mě jsou opravdu také náročné protože cukroví se moc povedlo, tím pádem stálé doplňování z krabice na tácek, kafíčko, pohoda .. kila půjdou směrem vzhůru. Ještěže mají mladí pejska a máme střídavou péči ten mě pohoní.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a krásný diskusní příspěvek. Kila vyběháme

0 0
možnosti
Foto

Pavle, nejen tyhle svátky Tento víkend obzvlášť. Ve společnosti našich pejsků to zvládneme...

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tê Hprstilu mas Prädikat ti naši pejsci nas v Tom nenechaji

0 0
možnosti
Foto

Želám Vám veľa pohody, zdravia a spokojnosti a ako píše pán Jiří k tomu "uprdelizmu" sa dá dopracovať.

1 0
možnosti
Foto

Milá Janko moc děkuji nejen za návštěvu ale i kpmentár

1 0
možnosti
Foto

J93a76n 43Š35i24k

29. 12. 2023 17:33

Super, Pavle. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Honzo moc dekuju za návštěvu a přeji krásné dny

0 0
možnosti
Foto

Klídek. Ke všemu se dá dopracovat. Tedy, téměř

1 0
možnosti
Foto

Jirko to je fakt, měj zdraví a spokojenost.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com