Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma. Protože mě letos odešla osoba blízká s vím jak to bolí, prostě ať chci nebo ne myslím na ten žal rodinach .

2 0
možnosti
Foto

Radko, to je mi moc líto, prosím přijměte mou upřímnou soustrast

0 0
možnosti

Děkuji Vám Pavle, za tento článek. Vyjadřuje vše a nic nepitvá. Chtěla bych se vyjádřit úplně stejně. Přeji Vám krásné a klidné svátky.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Lucko a velmi Vám děkuji, za návštěvu i diskusní příspěvek. Přeji Vám, nejen v tento dnešní slavnostní den zdravi, štěstí, lásku a spokojenost.

1 0
možnosti

J92a28n 49Z82i54e13g50l81e59r

23. 12. 2023 20:54

Zasloužená karma

1 0
možnosti
Foto

Honzo děkuji a přeji klidně svátky

0 0
možnosti
Foto

J18a70n 55Š70i36k

23. 12. 2023 17:18

Citlivé, empatické, laskavé a vkusné. Jako všechno od Tebe, Pavle. Moc mě mrzí, že tak málo píšeš. Krásné svátky Ti přeji

3 0
možnosti
Foto

Zdravím Jene a velmi rád tě vidím u sebe v diskusi. Vím, ted jsem měl pauzu, ale nějak mě chyběla inspirace a nikdy jsem nechtěl psát jen proto, abych něco stvořil. Snad příští rok bude plný inspirace. Honzo přeji ti a tvým blízkým klid, zdraví, štěstí a spokojenost.

0 0
možnosti
Foto

Ani minuta ticha nestačí. Vždy tam bude i ono ,,neptej se, komu zvoní hrana"

5 0
možnosti
Foto

Vďaka za blog plný epmatie, súcitu a súnáležitosti Som z tých, ktorí tvrdošijne veria, že dobro vždy zvíťazí nad zlom. A že láska všetko prekoná. Nie, nežijem v rozprávke. Ale je fakt, že sa občas, keď sa nado mňa vznesie temnota tohto sveta cítim smútok a bolesť.Myslím si, že to je tá výhoda oproti tým, ktorý páchajú zlo a žijú zlom, tá neochvejná viera a nádej, že všetko nakoniec dopadne dobre, a keď to dobre nedopadlo, tak ešte nie je koniec.

2 0
možnosti
Foto

Milá Janko, jsem na tom podobně, byt by v některých momentech plný pochybností. Oplácet zlu dobrem, někdy nepředstavitelné. Věřím, že dobro stejně jako pravda má smysl. Janko, moc děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tvé srdce je na správném místě

5 0
možnosti
Foto

Horstíku moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Zvažoval jsem, zda napsat či nikoli. Zvítězila sounáležitost v těžkých chvílích. Zlo nesmí vyhrávat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com