Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Veroniko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Mějte krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Jituš moc díky za nakouknutí a přeji krásné dny.

0 0
možnosti
RP

Letos je krásný podzim i podle toho jsou fotkyR^R^.

3 0
možnosti
Foto

Radko, zdravím Vás. Velmi děkuji za návštěvu i diskusní příspěvek, ve kterém máte naprostou pravdu. Opatrujte se.R^

1 0
možnosti
ES

E10v93a 97S28á84d58e56c11k21á

14. 11. 2022 15:21

Vaše blogy jsou vždycky překrásné.VR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Evo, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za diskusní příspěvek. Díky lidem jako jste Vy má moje snaha smysl. A já Vám za to od srdce děkuji. Přeji Vám krásné dny a zdraví.R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec, máš to pěkné. A s tím podzimem máš pravdu. Na zahradě bych těch rukou potřeboval fakt ještě nějaký pár navíc.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavle, moc děkuji za návštěvu a za komentář. S těma rukama ti rozumím , krásné podzimní práce. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní Janko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář a přeji Vám krásné dny.

1 0
možnosti
Foto

Horstíku moc děkuji za návštěvu a přeji ti krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Pane Doležele, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář, který mě potěšil. Přeji Vám krásné dny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com