Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Pavle, i kdyby chyběl i ten mobil, nebyla by to ztráta času....

1 0
možnosti
Foto

Tome, předně ti děkuji za návštěvu a komentř, ve kterém máš naprostou pravdu. A tak ti přeji krásné podzimní dny.R^

0 0
možnosti
LI
Foto

Paní Ludmilo, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Přeji Vám krásné dny plné podzimních barev.

0 0
možnosti
Foto

R^+R^Za text i obrázky.

2 0
možnosti
Foto

Jiřží, moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Přeji krásné podzimní dny.R^

1 0
možnosti
Foto

Tvrdím, že máte opravdu skvělé fotky. R^ ;-)

3 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám za návštěvu i za diskusní příspěvek, který mě potěšil. Přeji Vám krásné dnyR^

1 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, byť mobilovky... mají duši :)

2 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji za návštěvu a komentář. A přeji nejen inspiraci k umění kuchařskému, ale i psaníR^

1 0
možnosti
Foto

Soni nešlo, ale řeknu ti, ten mobil, to promě není. Měj krásné dny plné inspiraceR^

1 0
možnosti
RP

Hezké podzimní R^ Myslím že něco podobného se stalo každému, my jsme v začátcích když se fotilo na film také absolvovali nádherný vylet na Pilatus a po třech hodinách intenzivního focení se nám nějak ten zvuk při přetáčení nezdál....a ve foťáku prázdno.

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. A ta Vaše zkušenost, no co člověk nadělá. Mějte krásné dnyR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Janko, velmi Vám děkuji za návštěvu a mějte zdraví am krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Horstíku, děkuji za návštěvu a přeji ti krásné dny.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com