Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tamo je mi to dosti vzdálené a cíl jsem tedy nepoznal, ale škoda, že nebyly k těm krásným obrázkům popisky, ale chápu, pak by to bylo jednoduší k uhádnutí.R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Petře, přesně tak, já to chtěl i s hádankou. A že je to daleko? No alespon jsem to místo přiblížil pár obrázky. A děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Hezky sis to, Pavle, užil.R^ Ani úpal ani úžeh nedostal...

1 0
možnosti
Foto

Gorstíku, zdravím tě a děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Putování na kole je krásné, naprostý souhlas!R^:-):-)

Kuks jsem poznala, některá jiná místa ne, ale o to více díky za parádní fotoblog, Pavle.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za návštěvu a komentář, prozradím, že kostel je ve Smiřicích.

0 0
možnosti

Nejdřív jsem předpokládala že to bude do PU. Foto kostela jsem nepoznala ale konečný cíl Kuks byl jasný, několikrát navštěvovaný s nádhernou bylinkovou zahradou. Zrovna včera jsme se kolem něho vraceli s vnoučaty z úžasné Stezky korunami stromů v Janských Lázních a užívajíc si od Heřmanic nové dalnice R^.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a krásný komentář. Ten kostel je ve Smiřicích. PS: taky jste byli v krásné krajině

1 0
možnosti
Foto

Je to jak pohlazení Pavle :-)

1 0
možnosti
Foto

Fildo, moc děkuji za návštěvu a kometářR^

1 0
možnosti
Foto

J44a53n 25Š85i17k

11. 8. 2022 15:04

Krásné Pavle. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Poznala, Pavle dík za vzpomínku na krásná místa.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš to jsem moc rýd, že jsem ti připomněl toto místo. Měj krásné léto.R^

1 0
možnosti
Foto

Martine, je to tak a tobě děkuji za návštěvu.R^

0 0
možnosti

R^Krásné fotografie z překrasných míst, Pavle. Nebudu napovídal, to by nebylo fér od krajana...:-)

3 0
možnosti
Foto

Tome, moc děkuji za návštěvu a komentář, který mě potěšil. Přeji ti krásné léto.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS