Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle je pohlazení po duši :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, zdravím Vás a děkuji za návštěvu. Mějte krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Pane Michale, děkuji Vám za návštěvu a přeji krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Paní Evo, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Jsem rád, že se Vám můj příspěvek líbí. Přeji krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

J11a24n 43Š77i23k

17. 1. 2022 13:24

Skvělá a citlivá kombinace fotografií a textu Pavle. Měj fajn den

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Přeji ti krásné dny a zdraví.R^

0 0
možnosti
Foto

Horste, já děkiuji za návštěvu a přeji klidné dny:-)R^

0 0
možnosti

R^Díky, Pavle. Za Tvůj text i fotografie a hlavně za ūžasná slova pana Miroslava Suchého. ( mělké kořeny, patvary v korunách..., a špatný překlad nápisu na pomníku, to je opravdu tragedie...

1 0
možnosti
Foto

Tome moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář . Míra Suchý umí udělat dobrý projev, lidský a přesně zacílený. Přeji zdraví.

1 0
možnosti

Karma a děkuji za pěkné čtení.

1 0
možnosti
Foto

Martine, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

R^ Při krásně modré zimní obloze a trochou toho sluníčka jsou vzpomínky na pohnutou dobu minulou příjemnější.

2 0
možnosti
Foto

Radko , moc Vám děkuji za návštěvu. Jak krásně napsal níže pan Soukup , na takových místech platí: Poutníče chvíli postůj a rozjímej.

1 0
možnosti

I přesto, že název blogu navozuje smutek, Vaše fota vyzařují optimismus , ale i nabádají k zamyšlení. Poutníče chvíli postůj a rozjímej.

3 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, předně Vám děkuji za Vaši návštěvu, které si vážím. Ale rovněž děkuji za diskusní příspěvek, ve kterém jsem byl odhalen. A tak děkuji zejména za tu Vaší poslední větu, ve které je vše. Přeji Vám krásné dny a pevné zdraví.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com