Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měl jste dobrý nápad přinést sem něco pěknýho :-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, děkuji Vám za návštěvu a komentář. Kolem nás je spousta pěknýho tak proč se utápět v negativech. Přeji Vám krásné dny, zdraví a spokojenost.R^

0 0
možnosti

R^ Krajina domova, krajina a člověk a vzájemný vliv, krajiny vnější a vnitřní. Hezké počtení a pokoukání, díky Pavle a hezčí rok přeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene moc dě děkuji za návštěvu a komentář. A přeji ti rovněž lepší rok, pevné zdraví, spokojenost a spoustu témat k napsání.R^

1 0
možnosti

R^...a dobrý rok, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Tome moc děkuji za návštěvě a komentář. Mějte hlavně zdraví .

0 0
možnosti
Foto

Páni Božena děkuji Vám za návštěvu a přeji krásné dny.

0 0
možnosti

J65a21n 56M89a11r49e41k

10. 1. 2022 19:39

Neopkuje se nic pane Vrba, ale je to pořád stejný.

1 0
možnosti
Foto

Jene, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. No máte pravdu. A tak Vám přeji, aby jsme nacházelůi vždy pěkný věci kolem sebe. Jene, mějte zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, rád jsem tě tu vidělR^ Ať tě rok 22 nezklame a zdraví ti věrně slouží!!

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji za návštěvu a krásný diskusní příspěvek. i já tobě a tvým blízkým přeji pevné zdraví, štěstí a spokojenost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com