Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé kolik míst pro někoho neznámých nám dokážete svých blocích přiblížit. Nedaleko a přitom jsem o něm nikdy neslyšela...R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, zdravím Vás a moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář, který je pro mě důležitý. Je v něm vyjádřena smysluplnost mého snažení podělit se o něco zajímavého a důležitého. Děkuji za to.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, ráda jsem si přečetla;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Přeji ti krásné podzimní dny.R^

1 0
možnosti

T93o71m38á70š 72G20a66y90e49r

31. 10. 2021 22:56

R^Pavle, krásně jsi to pospojoval a propojil... Výborný blog. A děkuji za odkaz na zmíněny seriál. Moc rád se podívám. Přeji Ti zdraví a hezké podzimní dny.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc děkuji za návštěvu a komentář. Ten dokument se vyplatí shlédnout, je úžasně udělaný. Přeji ti krásné dny.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za článek, ať se ti zbytek neděle povede!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste moc děkuji za návštěvu a komentář. Přeji krásné dny.R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Ano. Něco pro oko i pro dušiR^

1 0
možnosti
Foto

Jirko přesně tak, kdyby lidi míň čučeli na politiku a raději se občerstvovali krásnou, nebylo by tolik nemocí. Jirko moc děkuji za návštěvu a přeji krásné dny.

1 0
možnosti
Foto

J28a44n 83Š87i65k

31. 10. 2021 18:16

Z Facebooku jsem byl zvědavý, zda se ti ty myšlenky pospojují v odpovědi, Pavle. Moc hezký článek. Měj krásný večer

1 0
možnosti
Foto

Honzo srdečně tě zdravím a doufám, že se ty odpovědi povedly. Děkuji ti za návštěvu, komentář a přeji ti krásný večer a krásné dny.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com