Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Srdečně Tě zdravím, Pavle. Krásné fotografie z mist, kam to nemáme daleko, vlastně pod nosem.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Tome, rýád tě zde vidím a moc děkuji za návštěvu a příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, zdrháš moc pěkně.R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Soni a moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ráda tě tu zase vidím;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Jitko, moc děkuji za krásný komentář. Já se tedy tu a tam zde zastavím.

0 0
možnosti
Foto

Pavle zastavit se, odmyslet, nadechnout.... přírodu nelze nahradit :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji za návštěvu a komentář. Ano, přírodu nelze nahradit. Přeji Vám krásné dny-

0 0
možnosti
RP

R^Mám je spojené s dětstvím, bydlela jsem nedaleko a v zimě tam byl jediný kopec v H.K. kam se dalo chodit sáňkovat. Nebyla jsem tam ani nepamatuji, ale slyšela jsem o nich jen samou chválu jak je park krásně upravený.

2 0
možnosti
Foto

Radko velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Ten park je krásný, škoda že tam lidi dělají nepořádek, no nepořádek, spíš bordel a neváží si pěkného místa.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky! Povedenej víkend vaší DVOJCE!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste srdečně tě zdravím na moc děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti