Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti

Zdarec Pavle, máš opravdu pěkné motýle. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Pavle a moc děkuji za návštěvu a komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

Krásné.R^ už je konec léta a já jim zastřihuju Buddleu motýlči keř aby stále kvetl. Zastaví se na něm jeden krásnější motýlek než druhý a člověk má radost, že ještě jsou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, velmi Vám děkuji za návštěvu a milý komentář.

1 0
možnosti

Minulý týden jeden krásný motýlek omylem vletěl do chalupy, chvíli to prohlížel a pak usedl na parapet, i pes byl fascinovaný, pak jsme otevřeli co jsme mohli a když to doprohlížel odletěl. Fotky máte nádhernýR^

2 0
možnosti
Foto

Petře, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Jsou krásný věci kolem nás.

0 0
možnosti

R^R^R^Křehká krása! Moc krásné fotografie, Pavle!

Srdečně Tě zdravim a přeji hezké dny ve zdraví a pohodě....:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, zdravím tě a velmi děkuji za návštěvu a komentář a rovněž přeji pevné zdravíR^

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvu a komentář. Ty fotky byly vlastně obrovská náhoda na místě, kde bych vůbec to nečekal. Život je plný překvapení.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za tu krásu! Poslední dobou je vidět jen občas osamoceného bílého motýla R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horstíku, moéc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Přeji zdraví nejen tobě, ale i tvé rodiněR^

0 0
možnosti
Foto

Super R^ To je na kalendář nebo rámečky :-)

2 0
možnosti
Foto

Martino, moc děkuju, nejen za krásná slova, ale i návštěvu. Přeji hlavně zdraví a spokojenost.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com