Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D13a98v52i50d 27V68l53k

23. 5. 2021 19:17

díky.PavleR^

0 0
možnosti

Tak to je mi líto.;-( Rád jsem si s ní vyměňoval názory. Měla ráda humor - pod vtipnými blogy pana Daniela Tomáše byla vždy jako jedna z prvních, naposledy 4.5. Naprosto nekonfliktní osobnost.

2 0
možnosti
Foto

Pane Milane, uměla slovem i pohladit, bude zde moc chybět

2 0
možnosti
LM

Dobrý a hezký den Pavle,

Krásně jste zavzpomínal.

Krásně jste se s paní Marií

Za sebe i za náš blogery, rozloučil. Byla vážně úžasně milá. A vždy svým příspěvkem moc potěšila. Způsobil jste mi šok. Netušila jsem. Budu na ni myslet a zapálím ji svíčku. Krásné dny přeji a děkuji za tak krásný článek.

3 0
možnosti
Foto

Paní Lucie, vím že to je život, přesto odchod některých lidí mě vždy moc bolí.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to jsi napsal krásně a od srdce. Jak jsem již v komentářích pod dalšími vzpomínkovými blogy poznamenala, stále nemůžu uvěřit, že už zde s námi Maruška není, nemůžu a nechci. Připadá mi, jako bychom tu blogově osiřeli.

3 0
možnosti
Foto

Zdeni, máš pravdu,to osiření vnímám stejně.

1 0
možnosti
MP

Máte srdce, i když v tomto případě je to trpké. Dostal jsem se i na jiné Vaše články. Máte ve mně dalšího čtenáře

2 0
možnosti
Foto

Pane Michaeli, děkuji Vám za Vaše slova, byť u tak smutného tématu.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, hezké rozloučení, byť smutné.

2 0
možnosti
Foto

Pavli, jak rád bych napsal veselé téma a pod ním našel příspěvek od Marušky. Už se to nestane.

0 0
možnosti
Foto

Díky, že sis také vzpomněl, Pavle.:-)

2 0
možnosti
Foto

Šárko, musel jsem, neodpustil bych si to.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com