Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý a krásný den Pavle, krásné fotografie. Moc mi to zvedlo náladu, tak nějak naladilo na jinou vlnu.Takovou pohodovou. Moc Vám děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Lucie, moc děkuji za návštěvu a komentář. Pokud jsem pomohl zlepšit náladu, jsem moc rád. Přeji Vám krásné dny a hlavně zdraví.R^

0 0
možnosti
Foto

Ať každý den stojí za to !!!:-):-) Karma.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Milane moc děkuji za návštěvu a přeji krásné dny.

0 0
možnosti

Příjemná zimní procházka, Pavle.

(mrzí mě, že ten Werichův citát není na ústupu).

Hezké víkendové dny!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za návštěvu. Holt ten Werich to řekl nadčasově. Maruško, přeji krásný víkend.

1 0
možnosti

Souhlasím s Vámi..furt dobrý a příroda letos daleko víc než dobrý.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko je to tak a Vám přeji pěkný víkendR^

0 0
možnosti
Foto

R^Kdyby si ti malí kluci hráli ve sněhu, udělali by líp.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, přesně tak. Přžeji ti krásný a klidný víkendR^

1 0
možnosti

Na druhou stranu se najdou i nevzdělaní chytří , někdy i moudří.

3 0
možnosti
Foto

Klárko, je to tak.

0 0
možnosti

R^Ano, pobyt v přírodě je zdravý nejen pro tělo....

1 0
možnosti
Foto

Tome, předně děkuji za návštěvu, máš naprostou pravdu. O víjkendu zase někam vyrazí. Přeji ti pohodový víkend a zdraví.

1 0
možnosti
Foto

Foto: R^! A Volný? Nomen omen.

1 0
možnosti
Foto

Lubomíre, velmi Vám děkuji za návštěvu a přeji především zdravíR^

0 0
možnosti

Krásné fotky, hlavně ty detailní.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. Přeji pohodový víkend a hlavně zdravíR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, za povedené fotky i text přeji tvé domácnosti povedený konec týdne!R^:-)

0 1
možnosti
Foto

Hortse moc se omlouvám, mělo tam být +. Děkuji ti za návštěvu a komentář a přeji klidný víkend.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com