Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý Pavle, to je dokonalé!!! Napsal jsi to tak krásně, že jen spokojeně pokyvuji a všechno ve mně křičí: ano, takhle to taky cítím! V

0 0
možnosti
TG

T75o25m80á11š 43G88a59y58e14r

22. 12. 2020 20:29

R^ Krásné jsi vyjádřil pocity mnohých z nás, Pavle.

0 0
možnosti
Foto

R^V Moc pěkné, díky!

Rád posílám přání radosti a pokoje k vánočním svátkům

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc děkuji za návštěvu a krásné přání. Mějme zdraví, inspiraci a krásné dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Některé pocity nelze vyjádřit slovy. Přeji Ti klidné svátky mezi blízkými lidmi.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Přeji tobě a tvým blízkým hlavně zdraví, štěstí, lásku a spokojenost. A taky splnění všech snů.

1 0
možnosti
RP

R^ Hezké svátky i Vám.. potěšil i ten malý obrazek;-). Snad žádný rok jsem se tak nesnažila mít vše hezky ozdobené, napečené dobrůtky a nakoupené dárky které hlavně pobaví aby na Štědrý den bylo veselo.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji nejen za přečtení, ale i za přání. Užijte si Štědrý den i dny následující.R^

1 0
možnosti
Foto

Též takto přemýšlím, jen bych to tak dojemně a mile nesepsal...:-) Přeji krásné klidné Vánoce, zdravíčko a štěstíčko v novém roce.

Jo, Pavle, a víš, že jednoduchým překlepem vznikne Vánice ze slova Vánoce? Málem se mi to teď povedlo, stihl jsem opravit. Žádné Vánice, byť klidné, nikomu nepřeji...po celý rok. :-)

1 0
možnosti
Foto

Kájo, moc děkuji za přečtení a krásný komentář. Mám rád lidi, co jsou naladěni podobně jako já. Kájo tobě a tvým blízkým přeji krásné prožití nadcházejícíh svátku, úspěšný start do roku 2021 a ve všem jen pevné zdraví.R^

1 0
možnosti
LI

Krásné, dojemné - musíme věřit, že všechno se v dobré obrátí a život se do normálních časů navrátí - : )

2 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, přesně tak a já Vám nejen děkuji za mmilou návštěvu a komentář, ale přiji Vám a Vašim blízkým pevné zdraví.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, Jirka Jiroudek má pravdu. Já tvé domácnosti přeji lepší časy!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc díky a přeji krásné svátky

0 0
možnosti
Foto

R^ A nezoufejte Pavle. Nejen Vánoce jsou časem radosti, ale i naděje. Stejně tak, jako celý život kohokoli z lidí. Jen o Vánocích to asi více lidí vnímá. Stejně jako onen společný stůl, u kterého se ,,sejdou" všichni. I Ti, kteří tady již s námi nejsou.

1 0
možnosti
Foto

Jirko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Právě, o techto svátcích si člověk víc uvědomujeme a hodnotí uplynulý čas. Jirko, přeji Vám i Vašim blízkým hlavně pevné zdraví.R^

1 0
možnosti

Pavle, díky za krásný text, tedy přání. Vánoce budou jako vždy, pokud je bude provázet láska, zdraví a hlavně zdravý rozum - tedy umírněnost...ve všem.

Krásné, pohodové vánoční svátky Ti přeji z celého srdce!:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji nejen návštěvu , ale i krásné přání. Mějme všichni pevné zdraví.R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com