Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

To je pěkní, připadá mi to, jako bys fotil hračky z papíru.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle to he fakt, ale na druhou stranu je to nádherné vodní dílo. Moc díky za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

A děláš moc dobře, že nesedíš doma. Pavle, pěkné;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvuR^

1 0
možnosti
TG

T55o15m70á56š 41G51a21y41e24r

22. 11. 2020 18:05

R^Ano, vypadá to zcela pohadkově. I technické stavby mohou být překrásné. (Naši úžasní předci to nejednou dokázali). Navíc v sevření přírodou... A v ní je člověk naprosto volný a svobodný. Nejlepšī psychoterapie,

Srdečně Tě zdravím,Pavle, a přeji pevné zdraví.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu a krásný komentář. Příroda nás činí svobodnými. Moc děkuji za přání a tobě a blízkým přeji pevné zdravíR^

1 0
možnosti
RP

Naše nedaleké pohádkové mistoR^R^.

2 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak a moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
PK

To je fakt nádhera, kdepak to je asi?

1 0
možnosti
Foto

Petře, je to Les Království u Dvora Králové nad Labem. Moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti

Pavle, pěkné obrázky pro potěchu.

Jsou upravované? Tedy kromě té poslední.

Díky.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, předně moc děkuji za návštěvu, ale i komentář. Ano, těm obrázkům jsem dal trošku jiný rozměr.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com