Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Stačíme si sami, protože si nevážíme zákona života, zapomněli jsme, že život je láska a láska je oběť. Život bez nich nedává smysl. A to je, na co můžeme zahynout". Přečetla jsem celý projev a doporučuji to všem! Děkuji P.V.!

1 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, velmi Vám děkuji za návštěvu i komentář. Přeji Vám krásné dny.R^

0 0
možnosti

T63o19m38á78š 31G71a20y20e78r

12. 11. 2020 11:51

VR^ Velmi důstojné připomenutí těch, které války připravily o to nejcenejší....

1 0
možnosti
Foto

Tome velmi ti děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý blog včetně fotografií. Ty černobílé mají něco do sebeR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti

R^Jsem zvědavá zda si dnešní den připomenou média a naši politici. Překvapila mě prezidentka Čaputova, která se na Slovensku už ráno zúčastnila pietního aktu na hřbitově s červeným vlčím mákem v klopě.

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně děkuji za návštěvu a krásný komentář a co se týče politiků. nikdy jsem nečekal zázrak.R^

2 0
možnosti

Pavle, díky za důstojnou připomínku válečných veteránů.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za návštěvu R^

1 0
možnosti
Foto

Můj děda v oné válce byl, často mi o tom vyprávěl. Pavle, děkuji!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste já děkuji tobě a moje vzpomínka patří i tvému dědoviR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com