Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vrba v pavučině snů... :-).

0 0
možnosti

R^Krásné fotografie, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, příroda nás nešidí, máme se nedustále na co dívat R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, je to tak, stačí málo - jen se dívat. Moc ti děkuji za nakouknutí a přeji zdraví a krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

R^Ty krásné pavučiny jsou velmi fotogenicke. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvu a komentář:-) Mějte zdraví a krásné dny.

0 0
možnosti

Tak to je super blog, Pavle! Nádherné dvě citace, a ty fotky, které ukazují tu "lepší" část podzimu (nemám ho ráda - pro tu pochmurnost, která je právě dnes, a byla i včera).

Opravdu moc děkuji za ozdobení neděle duševnem i estetičnem!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentář. Jsem rád, že mimo tu pochmurnost jsem ukázal i krásy.R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i diskusní příspěvek. Přeji Vám krásný zbytek neděle.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

Každý den chodíme s pejsanem po lese a vnímám to stejně, jako jste to zachytil na fotkách, snad ještě o něco více, díky lesní zvěři, která se nám pravidelně ukazujeR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Petře a je tam člověku dobře. Přeji spousty krásných procházek. Já moc děkuji za návštěvu a komentář. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com